-
Konwergencja mediów : stare i nowe wyzwania dla komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 311 - 3172007CZYSTY TEKST
Jacek Wójcik, Konwergencja mediów : stare i nowe wyzwania dla komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 311 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Wójcik", title = "Konwergencja mediów : stare i nowe wyzwania dla komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "311 - 317" }
-
Znaczenie marki w zakupie różnych produktów a miejsce ich zakupu na podstawie badań własnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 221 - 2272008CZYSTY TEKST
Jacek Wójcik, Znaczenie marki w zakupie różnych produktów a miejsce ich zakupu na podstawie badań własnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 221 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Wójcik", title = "Znaczenie marki w zakupie różnych produktów a miejsce ich zakupu na podstawie badań własnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "221 - 227" }
-
Innowacje w komunikacji marketingowej sklepów na rynku konsumenckim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 413 - 4202011CZYSTY TEKST
Jacek Wójcik, Innowacje w komunikacji marketingowej sklepów na rynku konsumenckim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 413 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Wójcik", title = "Innowacje w komunikacji marketingowej sklepów na rynku konsumenckim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "413 - 420" }
-
Działania marketingowe w serwisach społecznościowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 574 - 5822009CZYSTY TEKST
Dawid Pacha, Jacek Wójcik, Działania marketingowe w serwisach społecznościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 574 - 582
BIBTEX@Article{ authors = " Dawid Pacha, Jacek Wójcik", title = "Działania marketingowe w serwisach społecznościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "574 - 582" }