TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
"Granice i zastosowania reklamy społecznej", pod red. Karoliny Keler, Marcjanny Nóżki, Kraków 2007 : [recenzja] / Elżbieta Tarkowska. Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2008 / Tom 52 / Numer 4 / s. 1952008CZYSTY TEKST
Elżbieta Tarkowska, Karolina Keler, Marcjanna Nóżka, "Granice i zastosowania reklamy społecznej", pod red. Karoliny Keler, Marcjanny Nóżki, Kraków 2007 : [recenzja] / Elżbieta Tarkowska., Kultura i Społeczeństwo, 2008 / Tom 52 / Numer 4, s. 195
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Tarkowska, Karolina Keler, Marcjanna Nóżka", title = ""Granice i zastosowania reklamy społecznej", pod red. Karoliny Keler, Marcjanny Nóżki, Kraków 2007 : [recenzja] / Elżbieta Tarkowska.", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2008 / Tom 52 / Numer 4", pages = "195" }