Joanna Szewczyk-Kowalczyk
2 artykuły w 2 czasopismach
-
HE, SHE, IT, THEY - The school experience of queer addolescents Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42) / s. 131 - 1452023CZYSTY TEKST
Joanna Szewczyk-Kowalczyk, HE, SHE, IT, THEY - The school experience of queer addolescents , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 131 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szewczyk-Kowalczyk", title = "HE, SHE, IT, THEY - The school experience of queer addolescents ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "131 - 145" }
-
Indywidualne doświadczenie, wspólnotowy sens i zdroworozsądkowa myśl potoczna w kontekście koncepcji "common sense" Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2011 / Tom 1 / s. 245 - 2532011CZYSTY TEKST
Joanna Szewczyk-Kowalczyk, Indywidualne doświadczenie, wspólnotowy sens i zdroworozsądkowa myśl potoczna w kontekście koncepcji "common sense" , Kultura i Wychowanie, 2011 / Tom 1, s. 245 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szewczyk-Kowalczyk", title = "Indywidualne doświadczenie, wspólnotowy sens i zdroworozsądkowa myśl potoczna w kontekście koncepcji "common sense" ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2011 / Tom 1", pages = "245 - 253" }