Marcin Łączek
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Funkcja facylitacyjna angielskiej polityki oświatowej w zakresie kształcenia mniejszości etnicznych : (przypadek inspektoratu oświaty w Milton Keynes) Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2017 / Numer 23 / s. 167 - 1792017CZYSTY TEKST
Marcin Łączek, Funkcja facylitacyjna angielskiej polityki oświatowej w zakresie kształcenia mniejszości etnicznych : (przypadek inspektoratu oświaty w Milton Keynes), Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2017 / Numer 23, s. 167 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Łączek", title = "Funkcja facylitacyjna angielskiej polityki oświatowej w zakresie kształcenia mniejszości etnicznych : (przypadek inspektoratu oświaty w Milton Keynes)", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2017 / Numer 23", pages = "167 - 179" }
-
"Business English", Elżbieta Jendrych, Warszawa 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2017 / Numer 21 / s. 207 - 2092017CZYSTY TEKST
Elżbieta Jendrych, Marcin Łączek, "Business English", Elżbieta Jendrych, Warszawa 2015 : [recenzja], Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2017 / Numer 21, s. 207 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jendrych, Marcin Łączek", title = ""Business English", Elżbieta Jendrych, Warszawa 2015 : [recenzja]", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2017 / Numer 21", pages = "207 - 209" }