Hanna Trojanowska
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Cenowe bariery wejścia a struktura rynku Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2010 / Numer 4 / s. 1 - 192010CZYSTY TEKST
Hanna Trojanowska, Cenowe bariery wejścia a struktura rynku , Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2010 / Numer 4, s. 1 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Trojanowska", title = "Cenowe bariery wejścia a struktura rynku ", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2010 / Numer 4", pages = "1 - 19" }
-
Strategia cen drapieżnych : jej skuteczność i skutki dla konsumentów Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2012 / Numer 1 / s. 15 - 372012CZYSTY TEKST
Hanna Trojanowska, Strategia cen drapieżnych : jej skuteczność i skutki dla konsumentów , Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2012 / Numer 1, s. 15 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Trojanowska", title = "Strategia cen drapieżnych : jej skuteczność i skutki dla konsumentów ", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2012 / Numer 1", pages = "15 - 37" }
-
Ceny zaporowe jako bariera wejścia na rynek Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2011 / Numer 4 / s. 20 - 432011CZYSTY TEKST
Hanna Trojanowska, Ceny zaporowe jako bariera wejścia na rynek , Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2011 / Numer 4, s. 20 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Trojanowska", title = "Ceny zaporowe jako bariera wejścia na rynek ", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2011 / Numer 4", pages = "20 - 43" }
-
Niecenowe bariery wejścia jako strategia obrony rynku Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2010 / Numer 3 / s. 43 - 592010CZYSTY TEKST
Hanna Trojanowska, Niecenowe bariery wejścia jako strategia obrony rynku , Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2010 / Numer 3, s. 43 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Trojanowska", title = "Niecenowe bariery wejścia jako strategia obrony rynku ", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2010 / Numer 3", pages = "43 - 59" }
-
Strategia cen drapieżnych - teoria a praktyka Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2005 / Tom 18 / s. 133 - 1462005CZYSTY TEKST
Hanna Trojanowska, Strategia cen drapieżnych - teoria a praktyka , International Journal of Management and Economics, 2005 / Tom 18, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Trojanowska", title = "Strategia cen drapieżnych - teoria a praktyka ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2005 / Tom 18", pages = "133 - 146" }
-
Ceny drapieżne jako narzędzie rywalizacji Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2009 / Tom 25 / s. 176 - 1902009CZYSTY TEKST
Hanna Trojanowska, Ceny drapieżne jako narzędzie rywalizacji , International Journal of Management and Economics, 2009 / Tom 25, s. 176 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Trojanowska", title = "Ceny drapieżne jako narzędzie rywalizacji ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2009 / Tom 25", pages = "176 - 190" }
-
Wpływ nauki na etykę życia gospodarczego na podstawie sporu o ceny drapieżne Opublikowano w: Annales. Etyka w życiu gospodarczym 2012 / Tom 15 / Numer 1 / s. 231 - 2382012CZYSTY TEKST
Hanna Trojanowska, Wpływ nauki na etykę życia gospodarczego na podstawie sporu o ceny drapieżne, Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2012 / Tom 15 / Numer 1, s. 231 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Trojanowska", title = "Wpływ nauki na etykę życia gospodarczego na podstawie sporu o ceny drapieżne", journal = "Annales. Etyka w życiu gospodarczym", issue = "2012 / Tom 15 / Numer 1", pages = "231 - 238" }