-
Reklama : wiarygodne źródło informacji czy narzędzie manipulacji? Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 339 - 3482009CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Reklama : wiarygodne źródło informacji czy narzędzie manipulacji?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 339 - 348
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Reklama : wiarygodne źródło informacji czy narzędzie manipulacji?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "339 - 348" }
-
Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 153 - 1622017CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 153 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "153 - 162" }
-
Marka w czasach globalizacji : perspektywy rynku polskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 117 - 1242008CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Marka w czasach globalizacji : perspektywy rynku polskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 117 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Marka w czasach globalizacji : perspektywy rynku polskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "117 - 124" }
-
Innowacyjne zarządzanie finansami i marketingiem w przedsiębiorstwach w Polsce Opublikowano w: Studia BAS 2011 / Numer 1 (25) / s. 175 - 1942011CZYSTY TEKST
Grzegorz Gołębiowski, Robert Nowacki, Innowacyjne zarządzanie finansami i marketingiem w przedsiębiorstwach w Polsce, Studia BAS, 2011 / Numer 1 (25), s. 175 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Gołębiowski, Robert Nowacki", title = "Innowacyjne zarządzanie finansami i marketingiem w przedsiębiorstwach w Polsce", journal = "Studia BAS", issue = "2011 / Numer 1 (25)", pages = "175 - 194" }
-
Globalizacja marketingu - doświadczenia rynku polskiego / Robert Nowacki. Opublikowano w: Contemporary Economics 2007 / Tom 1 / Numer 3 / s. 55 - 702007CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Globalizacja marketingu - doświadczenia rynku polskiego / Robert Nowacki., Contemporary Economics, 2007 / Tom 1 / Numer 3, s. 55 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Globalizacja marketingu - doświadczenia rynku polskiego / Robert Nowacki.", journal = "Contemporary Economics", issue = "2007 / Tom 1 / Numer 3", pages = "55 - 70" }
-
Zarządzanie reklamą w przedsiębiorstwie : kontekst skuteczności w dobie globalizacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 619 - 6322011CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Zarządzanie reklamą w przedsiębiorstwie : kontekst skuteczności w dobie globalizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 619 - 632
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Zarządzanie reklamą w przedsiębiorstwie : kontekst skuteczności w dobie globalizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "619 - 632" }
-
Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 443 - 4542010CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 443 - 454
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "443 - 454" }
-
Determinanty jakości badań marketingowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 51 - 622016CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Determinanty jakości badań marketingowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 51 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Determinanty jakości badań marketingowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "51 - 62" }
-
Globalizacja i jej implikacje dla rynku usług reklamowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 391 - 3972008CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Globalizacja i jej implikacje dla rynku usług reklamowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 391 - 397
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Globalizacja i jej implikacje dla rynku usług reklamowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "391 - 397" }