Ryszard Kłeczek
3 articles in 3 journals
-
Nowa Gospodarka, Nowa Ekonomia i marketing Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / p. 27 - 362004Plain Text
Ryszard Kłeczek, Nowa Gospodarka, Nowa Ekonomia i marketing, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 27 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Kłeczek", title = "Nowa Gospodarka, Nowa Ekonomia i marketing", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "27 - 36" }
-
NPV-Relevant Product Description and B2B Marketing Contribution to Value Creation Published in: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 4 / p. 109 - 1172014Plain Text
Ryszard Kłeczek, NPV-Relevant Product Description and B2B Marketing Contribution to Value Creation, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 4, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Kłeczek", title = "NPV-Relevant Product Description and B2B Marketing Contribution to Value Creation", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 4", pages = "109 - 117" }
-
Wyniki, które osiągamy i które możemy osiągnąć - łączenie informacji marketingowej i finansowej w celu identyfikacji potencjałów poprawy efektywności Published in: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2006 / Tom 7 / Numer 1A / p. 253 - 2582006Plain Text
Ryszard Kłeczek, Wyniki, które osiągamy i które możemy osiągnąć - łączenie informacji marketingowej i finansowej w celu identyfikacji potencjałów poprawy efektywności , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2006 / Tom 7 / Numer 1A, s. 253 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Kłeczek", title = "Wyniki, które osiągamy i które możemy osiągnąć - łączenie informacji marketingowej i finansowej w celu identyfikacji potencjałów poprawy efektywności ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2006 / Tom 7 / Numer 1A", pages = "253 - 258" }