Agnieszka Szczap
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Rodzina w poglądach wybranych filozofów Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2013 / Tom 7 / s. 17 - 312013CZYSTY TEKST
Agnieszka Szczap, Rodzina w poglądach wybranych filozofów, Wychowanie w Rodzinie, 2013 / Tom 7, s. 17 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szczap", title = "Rodzina w poglądach wybranych filozofów", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2013 / Tom 7", pages = "17 - 31" }
-
Mary Astell projekt edukacyjny Opublikowano w: Civitas Hominibus : rocznik filozoficzno-społeczny 2016 / Tom 11 / s. 25 - 302016CZYSTY TEKST
Agnieszka Szczap, Mary Astell projekt edukacyjny , Civitas Hominibus : rocznik filozoficzno-społeczny, 2016 / Tom 11, s. 25 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szczap", title = "Mary Astell projekt edukacyjny ", journal = "Civitas Hominibus : rocznik filozoficzno-społeczny", issue = "2016 / Tom 11", pages = "25 - 30" }
-
Polemika Mary Wollstonecraft z poglądami Jeana J. Rousseau na temat wychowania i edukacji kobiet Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2015 / Tom 12 / s. 39 - 502015CZYSTY TEKST
Agnieszka Szczap, Polemika Mary Wollstonecraft z poglądami Jeana J. Rousseau na temat wychowania i edukacji kobiet, Wychowanie w Rodzinie, 2015 / Tom 12, s. 39 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szczap", title = "Polemika Mary Wollstonecraft z poglądami Jeana J. Rousseau na temat wychowania i edukacji kobiet", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2015 / Tom 12", pages = "39 - 50" }
-
Edukacja kobiet w XVII- i XVIII-wiecznej Anglii i próby przezwyciężenia obowiązującego kanonu Opublikowano w: ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura 2017 / Numer 2 (35) / s. 75 - 872017CZYSTY TEKST
Agnieszka Szczap, Edukacja kobiet w XVII- i XVIII-wiecznej Anglii i próby przezwyciężenia obowiązującego kanonu, ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura, 2017 / Numer 2 (35), s. 75 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szczap", title = "Edukacja kobiet w XVII- i XVIII-wiecznej Anglii i próby przezwyciężenia obowiązującego kanonu", journal = "ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura", issue = "2017 / Numer 2 (35)", pages = "75 - 87" }