Joanna Pietrzak
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Mass Prestige Brands - the end of traditional luxury brand marketing? Opublikowano w: Ekonomia Międzynarodowa 2019 / Numer 27 / s. 187 - 1972019CZYSTY TEKST
Joanna Pietrzak, Mass Prestige Brands - the end of traditional luxury brand marketing? , Ekonomia Międzynarodowa, 2019 / Numer 27, s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pietrzak", title = "Mass Prestige Brands - the end of traditional luxury brand marketing? ", journal = "Ekonomia Międzynarodowa", issue = "2019 / Numer 27", pages = "187 - 197" }
-
Zarządzanie procesem lojalności konsumenckiej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 225 - 2332004CZYSTY TEKST
Joanna Pietrzak, Zarządzanie procesem lojalności konsumenckiej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 225 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pietrzak", title = "Zarządzanie procesem lojalności konsumenckiej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "225 - 233" }