Halina Szulce
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 273 - 2842004CZYSTY TEKST
Magdalena Florek, Halina Szulce, Katarzyna Walkowiak, Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 273 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Florek, Halina Szulce, Katarzyna Walkowiak", title = "Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "273 - 284" }