Anna Maria Nikodemska-Wołowik
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Movements between Entrepreneurship and Paid Employment : Experiences of Polish Entrepreneurs in the International Context Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 3 (2) / s. 68 - 882016CZYSTY TEKST
Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Piotr Zientara, Movements between Entrepreneurship and Paid Employment : Experiences of Polish Entrepreneurs in the International Context , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 3 (2), s. 68 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Piotr Zientara", title = "Movements between Entrepreneurship and Paid Employment : Experiences of Polish Entrepreneurs in the International Context ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 3 (2)", pages = "68 - 88" }
-
Komunikowanie tożsamości organizacji w kontekście społecznej i proekologicznej orientacji interesariuszy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 106 - 1112007CZYSTY TEKST
Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Komunikowanie tożsamości organizacji w kontekście społecznej i proekologicznej orientacji interesariuszy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 106 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Nikodemska-Wołowik", title = "Komunikowanie tożsamości organizacji w kontekście społecznej i proekologicznej orientacji interesariuszy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "106 - 111" }
-
Rola badań marketingowych w programie całościowej identyfikacji Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 285 - 2932004CZYSTY TEKST
Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Rola badań marketingowych w programie całościowej identyfikacji, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 285 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Nikodemska-Wołowik", title = "Rola badań marketingowych w programie całościowej identyfikacji", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "285 - 293" }
-
Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 291 - 3002016CZYSTY TEKST
Katarzyna Andruszkiewicz, Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 291 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Andruszkiewicz, Anna Maria Nikodemska-Wołowik", title = "Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "291 - 300" }
-
Wybrane elementy tożsamości kraju w kreowaniu marki narodowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 534 - 5402006CZYSTY TEKST
Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Wybrane elementy tożsamości kraju w kreowaniu marki narodowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 534 - 540
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Nikodemska-Wołowik", title = "Wybrane elementy tożsamości kraju w kreowaniu marki narodowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "534 - 540" }