Radosław Drozd
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Zarządzanie łańcuchem logistycznym w procesie produkcji farb proszkowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 4 / s. 359 - 3712015CZYSTY TEKST
Radosław Drozd, Karol Kufel, Zarządzanie łańcuchem logistycznym w procesie produkcji farb proszkowych , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 4, s. 359 - 371
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Drozd, Karol Kufel", title = "Zarządzanie łańcuchem logistycznym w procesie produkcji farb proszkowych ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 4", pages = "359 - 371" }
-
E-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki – ujęcie praktyczne Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 497 - 5072015CZYSTY TEKST
Radosław Drozd, Wioleta Kucharska, E-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki – ujęcie praktyczne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 497 - 507
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Drozd, Wioleta Kucharska", title = "E-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki – ujęcie praktyczne", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "497 - 507" }
-
Logistyczny proces wyboru dostawcy w tworzeniu marki własnej produktów spożywczych: analiza działalności polskich firm spożywczych na rynku afrykańskim Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 521 - 5312015CZYSTY TEKST
Radosław Drozd, Michał Szymański, Logistyczny proces wyboru dostawcy w tworzeniu marki własnej produktów spożywczych: analiza działalności polskich firm spożywczych na rynku afrykańskim, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 521 - 531
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Drozd, Michał Szymański", title = "Logistyczny proces wyboru dostawcy w tworzeniu marki własnej produktów spożywczych: analiza działalności polskich firm spożywczych na rynku afrykańskim", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "521 - 531" }