Mariusz Trojanowski
7 artykuły w 2 czasopismach
-
Handel detaliczny w Polsce [od redaktora naukowego] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 5 - 172016CZYSTY TEKST
Mariusz Trojanowski, Handel detaliczny w Polsce [od redaktora naukowego], Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 5 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Trojanowski", title = "Handel detaliczny w Polsce [od redaktora naukowego]", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "5 - 17" }
-
Samoocena handlowców a ich wyniki sprzedaży Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1) / s. 8 - 202012CZYSTY TEKST
Mariusz Trojanowski, Samoocena handlowców a ich wyniki sprzedaży , Problemy Zarządzania, 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1), s. 8 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Trojanowski", title = "Samoocena handlowców a ich wyniki sprzedaży ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2012 / Tom 10 / Numer 1 (1)", pages = "8 - 20" }
-
Internacjonalizacja handlu detalicznego produktów spożywczych w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 19 - 412016CZYSTY TEKST
Grzegorz Karasiewicz, Mariusz Trojanowski, Internacjonalizacja handlu detalicznego produktów spożywczych w Polsce , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 19 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karasiewicz, Mariusz Trojanowski", title = "Internacjonalizacja handlu detalicznego produktów spożywczych w Polsce ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "19 - 41" }
-
Zakupy wysyłkowe w ocenie nabywców indywidualnych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2004 / Tom 2 / Numer 2 / s. 94 - 1032004CZYSTY TEKST
Mariusz Trojanowski, Zakupy wysyłkowe w ocenie nabywców indywidualnych, Problemy Zarządzania, 2004 / Tom 2 / Numer 2, s. 94 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Trojanowski", title = "Zakupy wysyłkowe w ocenie nabywców indywidualnych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2004 / Tom 2 / Numer 2", pages = "94 - 103" }
-
Efektywność marketingu bezpośredniego Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 158 - 1772007CZYSTY TEKST
Mariusz Trojanowski, Efektywność marketingu bezpośredniego, Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 158 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Trojanowski", title = "Efektywność marketingu bezpośredniego", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "158 - 177" }
-
"Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty", Mariusz Trojanowski, Warszawa 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2009 / Tom 7 / Numer 4 / s. 277 - 2802009CZYSTY TEKST
Lechosław Garbarski, Mariusz Trojanowski, "Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty", Mariusz Trojanowski, Warszawa 2010 : [recenzja] , Problemy Zarządzania, 2009 / Tom 7 / Numer 4, s. 277 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Garbarski, Mariusz Trojanowski", title = ""Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty", Mariusz Trojanowski, Warszawa 2010 : [recenzja] ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2009 / Tom 7 / Numer 4", pages = "277 - 280" }
-
Stan i perspektywy marketingu bezpośredniego w Polsce Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 295 - 3032004CZYSTY TEKST
Mariusz Trojanowski, Stan i perspektywy marketingu bezpośredniego w Polsce, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 295 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Trojanowski", title = "Stan i perspektywy marketingu bezpośredniego w Polsce", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "295 - 303" }