Beata Nowotarska-Romaniak
9 artykuły w 3 czasopismach
-
Czynniki otoczenia marketingowego podmiotów rynku usług zdrowotnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 57 - 642006CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Czynniki otoczenia marketingowego podmiotów rynku usług zdrowotnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 57 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Czynniki otoczenia marketingowego podmiotów rynku usług zdrowotnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "57 - 64" }
-
Lojalność klientów na rynku usług ubezpieczeniowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 2(36) / s. 77 - 832020CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Lojalność klientów na rynku usług ubezpieczeniowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36), s. 77 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Lojalność klientów na rynku usług ubezpieczeniowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "77 - 83" }
-
Net Promoter Score w badaniach lojalności klientów firm ubezpieczeniowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 85 - 932011CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Net Promoter Score w badaniach lojalności klientów firm ubezpieczeniowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Net Promoter Score w badaniach lojalności klientów firm ubezpieczeniowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "85 - 93" }
-
Czynniki warunkujące wybór usługi ubezpieczeniowej przez klientów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 112 - 1172007CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Czynniki warunkujące wybór usługi ubezpieczeniowej przez klientów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 112 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Czynniki warunkujące wybór usługi ubezpieczeniowej przez klientów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "112 - 117" }
-
Wpływ marki na wybór firmy ubezpieczeniowej przez klienta Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 145 - 1482008CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Wpływ marki na wybór firmy ubezpieczeniowej przez klienta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 145 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Wpływ marki na wybór firmy ubezpieczeniowej przez klienta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "145 - 148" }
-
Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 147 - 1562016CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Anna Romaniak, Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 147 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak, Anna Romaniak", title = "Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "147 - 156" }
-
Wdrażanie orientacji marketingowej w firmach ubezpieczeniowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 96 / s. 153 - 1652012CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Wdrażanie orientacji marketingowej w firmach ubezpieczeniowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 96, s. 153 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Wdrażanie orientacji marketingowej w firmach ubezpieczeniowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 96", pages = "153 - 165" }
-
Zachowania młodych klientów na rynku usług ubezpieczeniowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 231 - 2372010CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Zachowania młodych klientów na rynku usług ubezpieczeniowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 231 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Zachowania młodych klientów na rynku usług ubezpieczeniowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "231 - 237" }
-
Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 387 - 3952017CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 387 - 395
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "387 - 395" }