Magdalena Dołhasz
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Seniorzy jako adresaci działań marketingowych przedsiębiorstw w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 38 / s. 113 - 1252015CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Seniorzy jako adresaci działań marketingowych przedsiębiorstw w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 113 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Seniorzy jako adresaci działań marketingowych przedsiębiorstw w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "113 - 125" }
-
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa - pojęcie i zakres Opublikowano w: Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego 2004 / Tom 4 / Numer 1 / s. 193 - 2042004CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa - pojęcie i zakres , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2004 / Tom 4 / Numer 1, s. 193 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa - pojęcie i zakres ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2004 / Tom 4 / Numer 1", pages = "193 - 204" }
-
Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 241 - 2532014CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 241 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "241 - 253" }
-
Nowe sposoby oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – Brand Hero Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 311 - 3242013CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Nowe sposoby oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – Brand Hero, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 311 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Nowe sposoby oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – Brand Hero", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "311 - 324" }
-
Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 375 - 3842010CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 375 - 384
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "375 - 384" }
-
Reklama ambientowa : nowa forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 422 - 4282009CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Reklama ambientowa : nowa forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 422 - 428
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Reklama ambientowa : nowa forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "422 - 428" }
-
Wykorzystanie reklamy w marketingu wyborczym na przykładzie polskich partii politycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 571 - 5862011CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Wykorzystanie reklamy w marketingu wyborczym na przykładzie polskich partii politycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 571 - 586
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Wykorzystanie reklamy w marketingu wyborczym na przykładzie polskich partii politycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "571 - 586" }