Aleksandra Kaniewska-Sęba
4 artykuły w 4 czasopismach
-
Negative recommendation in social media – theoretical approach and case studies Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2017 / Tom 22 / Numer 3 / s. 45 - 602017CZYSTY TEKST
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Beata Pająk-Patkowska, Negative recommendation in social media – theoretical approach and case studies, Przegląd Politologiczny, 2017 / Tom 22 / Numer 3, s. 45 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kaniewska-Sęba, Beata Pająk-Patkowska", title = "Negative recommendation in social media – theoretical approach and case studies", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2017 / Tom 22 / Numer 3", pages = "45 - 60" }
-
Wykorzystanie eksperymentu do testowania komunikacji marketingowej : dylematy metodologiczne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 73 - 832011CZYSTY TEKST
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Wykorzystanie eksperymentu do testowania komunikacji marketingowej : dylematy metodologiczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kaniewska-Sęba", title = "Wykorzystanie eksperymentu do testowania komunikacji marketingowej : dylematy metodologiczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "73 - 83" }
-
Handel elektroniczny - szansa czy zagrożenie dla sklepów tradycyjnych? Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 85 - 902004CZYSTY TEKST
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Handel elektroniczny - szansa czy zagrożenie dla sklepów tradycyjnych?, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 85 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński", title = "Handel elektroniczny - szansa czy zagrożenie dla sklepów tradycyjnych?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "85 - 90" }
-
Polscy seniorzy – wyzwanie dla marketingu w XXI wieku Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2016 / Numer 4 / s. 145 - 1582016CZYSTY TEKST
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Polscy seniorzy – wyzwanie dla marketingu w XXI wieku, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2016 / Numer 4, s. 145 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kaniewska-Sęba", title = "Polscy seniorzy – wyzwanie dla marketingu w XXI wieku", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2016 / Numer 4", pages = "145 - 158" }