Aneta Zelek
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Prestiż dyplomu MBA w Polsce Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2001 / Numer 1 / s. 632001CZYSTY TEKST
Aleksandra Grzesiuk, Aneta Zelek, Prestiż dyplomu MBA w Polsce, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2001 / Numer 1, s. 63
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Grzesiuk, Aneta Zelek", title = "Prestiż dyplomu MBA w Polsce", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2001 / Numer 1", pages = "63" }
-
Strategie konkurencji - nowe wyzwanie dla polskich firm 1997 / Tom 2 / s. 89 - 1081997CZYSTY TEKST
Aneta Zelek, Strategie konkurencji - nowe wyzwanie dla polskich firm, None, 1997 / Tom 2, s. 89 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Zelek", title = "Strategie konkurencji - nowe wyzwanie dla polskich firm", journal = "None", issue = "1997 / Tom 2", pages = "89 - 108" }
-
Inwestycje proekologiczne : cel czy bariera rozwoju przedsiębiorstw regionu szczecińskiego Numer 4 / s. 107 - 120NoneCZYSTY TEKST
Barbara Kryk, Aneta Zelek, Inwestycje proekologiczne : cel czy bariera rozwoju przedsiębiorstw regionu szczecińskiego, None, Numer 4, s. 107 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kryk, Aneta Zelek", title = "Inwestycje proekologiczne : cel czy bariera rozwoju przedsiębiorstw regionu szczecińskiego", journal = "None", issue = "Numer 4", pages = "107 - 120" }
-
Inwestycje proekologiczne : cel czy bariera rozwoju przedsiębiorstw regionu szczecińskiego Opublikowano w: Przegląd Zachodniopomorski 1991 / Tom 6 (35) / Numer 4 / s. 107 - 1201991CZYSTY TEKST
Barbara Kryk, Aneta Zelek, Inwestycje proekologiczne : cel czy bariera rozwoju przedsiębiorstw regionu szczecińskiego, Przegląd Zachodniopomorski, 1991 / Tom 6 (35) / Numer 4, s. 107 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kryk, Aneta Zelek", title = "Inwestycje proekologiczne : cel czy bariera rozwoju przedsiębiorstw regionu szczecińskiego", journal = "Przegląd Zachodniopomorski", issue = "1991 / Tom 6 (35) / Numer 4", pages = "107 - 120" }
-
Analiza strategiczna pozycji konkurencyjnej firmy - podejście metodologiczne 1996 / Tom 1 / s. 257 - 2761996CZYSTY TEKST
Aneta Zelek, Analiza strategiczna pozycji konkurencyjnej firmy - podejście metodologiczne, None, 1996 / Tom 1, s. 257 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Zelek", title = "Analiza strategiczna pozycji konkurencyjnej firmy - podejście metodologiczne", journal = "None", issue = "1996 / Tom 1", pages = "257 - 276" }