Maria Harley
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Technika komedii w "Falstaffie" G. Verdiego Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1991 / Tom 36 / Numer 3 (142) / s. 3 - 251991CZYSTY TEKST
Maria Harley, Technika komedii w "Falstaffie" G. Verdiego , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1991 / Tom 36 / Numer 3 (142), s. 3 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Harley", title = "Technika komedii w "Falstaffie" G. Verdiego ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1991 / Tom 36 / Numer 3 (142)", pages = "3 - 25" }
-
Słowik i tajemnice nocy czyli o realiźmie i symbolice śpiewu słowika w muzyce Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146) / s. 13 - 361992CZYSTY TEKST
Maria Harley, Słowik i tajemnice nocy czyli o realiźmie i symbolice śpiewu słowika w muzyce , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1992 / Tom 37 / Numer 3 (146), s. 13 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Harley", title = "Słowik i tajemnice nocy czyli o realiźmie i symbolice śpiewu słowika w muzyce ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1992 / Tom 37 / Numer 3 (146)", pages = "13 - 36" }