Renata Nestorowicz
4 artykuły w 4 czasopismach
-
Review of the book Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2015 / Tom 23 / Numer 3 / s. 105 - 1092015CZYSTY TEKST
Lechosław Garbarski, Renata Nestorowicz, Magdalena Stafańska, Review of the book Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2015 / Tom 23 / Numer 3, s. 105 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Garbarski, Renata Nestorowicz, Magdalena Stafańska", title = "Review of the book Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2015 / Tom 23 / Numer 3", pages = "105 - 109" }
-
Konsument wobec innowacji na rynku produktów żywnościowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 147 - 1572011CZYSTY TEKST
Renata Nestorowicz, Konsument wobec innowacji na rynku produktów żywnościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 147 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Nestorowicz", title = "Konsument wobec innowacji na rynku produktów żywnościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "147 - 157" }
-
Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 155 - 1662017CZYSTY TEKST
Sylwester Białowąs, Renata Nestorowicz, Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwester Białowąs, Renata Nestorowicz", title = "Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "155 - 166" }
-
E-learning i szkolenia tradycyjne - usługi komplementarne czy substytucyjne? Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 259 - 2652004CZYSTY TEKST
Renata Nestorowicz, E-learning i szkolenia tradycyjne - usługi komplementarne czy substytucyjne?, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 259 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Nestorowicz", title = "E-learning i szkolenia tradycyjne - usługi komplementarne czy substytucyjne?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "259 - 265" }