Alina Kalinowska
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Matematyczne kompetencje przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji jako potencjalne źródło realizowanej przez nich metodyki : perspektywa konstruktywna Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 2(60) / s. 51 - 662018CZYSTY TEKST
Alina Kalinowska, Matematyczne kompetencje przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji jako potencjalne źródło realizowanej przez nich metodyki : perspektywa konstruktywna , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 51 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Kalinowska", title = "Matematyczne kompetencje przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji jako potencjalne źródło realizowanej przez nich metodyki : perspektywa konstruktywna ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "51 - 66" }
-
Matematyczna aktywność badawcza uczniów klas początkowych : między koncepcjami naukowymi i potocznymi Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 3(38) / s. 82 - 1012017CZYSTY TEKST
Alina Kalinowska, Matematyczna aktywność badawcza uczniów klas początkowych : między koncepcjami naukowymi i potocznymi, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 3(38), s. 82 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Kalinowska", title = "Matematyczna aktywność badawcza uczniów klas początkowych : między koncepcjami naukowymi i potocznymi", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 3(38)", pages = "82 - 101" }
-
Tylko we Lwowie… Etnograficzne zapiski podróży w czasie i przestrzeni Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 1(24) / s. 118 - 1212014CZYSTY TEKST
Beata Adrjan, Alina Kalinowska, Tylko we Lwowie… Etnograficzne zapiski podróży w czasie i przestrzeni, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 118 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Adrjan, Alina Kalinowska", title = "Tylko we Lwowie… Etnograficzne zapiski podróży w czasie i przestrzeni", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "118 - 121" }
-
Po co matematykom Jan Jakub Rousseau? Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 3(30) / s. 121 - 1252015CZYSTY TEKST
Alina Kalinowska, Adam Stański, Po co matematykom Jan Jakub Rousseau?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 121 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Kalinowska, Adam Stański", title = "Po co matematykom Jan Jakub Rousseau?", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "121 - 125" }