Magdalena Urlińska
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Poster na sztalugach : siła przekazu - moc słowa czy obrazu? Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2014 / Numer 2 / s. 228 - 2312014CZYSTY TEKST
Magdalena Urlińska, Poster na sztalugach : siła przekazu - moc słowa czy obrazu?, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 228 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Urlińska", title = "Poster na sztalugach : siła przekazu - moc słowa czy obrazu?", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "228 - 231" }
-
Report form the International Scientific Conference "The Young. What Are They Rebelling Against? What Are They Longing For? What Are They Creating?", Cracow, June 9-10, 2016 2016 / Tom 19 / Numer 4 / s. 231 - 2362016CZYSTY TEKST
Ewa Sowa-Behtane, Agata Tatara, Magdalena Urlińska, Report form the International Scientific Conference "The Young. What Are They Rebelling Against? What Are They Longing For? What Are They Creating?", Cracow, June 9-10, 2016, None, 2016 / Tom 19 / Numer 4, s. 231 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Sowa-Behtane, Agata Tatara, Magdalena Urlińska", title = "Report form the International Scientific Conference "The Young. What Are They Rebelling Against? What Are They Longing For? What Are They Creating?", Cracow, June 9-10, 2016", journal = "None", issue = "2016 / Tom 19 / Numer 4", pages = "231 - 236" }
-
Report from the 14th European Arts Therapies Conference: “Traditions in Transition: New Articulations in the Arts Therapies”, Kraków, 13th–16th September 2017 2018 / Tom 21 / Numer 1 / s. 253 - 2572018CZYSTY TEKST
Magdalena Urlińska, Joanna Zubel, Report from the 14th European Arts Therapies Conference: “Traditions in Transition: New Articulations in the Arts Therapies”, Kraków, 13th–16th September 2017, None, 2018 / Tom 21 / Numer 1, s. 253 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Urlińska, Joanna Zubel", title = "Report from the 14th European Arts Therapies Conference: “Traditions in Transition: New Articulations in the Arts Therapies”, Kraków, 13th–16th September 2017", journal = "None", issue = "2018 / Tom 21 / Numer 1", pages = "253 - 257" }
-
"Dziewczyna z plakatu" : edukacyjne i społeczne znaczenie outdoor’owych kampanii komunikacyjnych Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2015-2016 / Numer 1-2 / s. 420 - 4342015CZYSTY TEKST
Magdalena Urlińska, "Dziewczyna z plakatu" : edukacyjne i społeczne znaczenie outdoor’owych kampanii komunikacyjnych, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2015-2016 / Numer 1-2, s. 420 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Urlińska", title = ""Dziewczyna z plakatu" : edukacyjne i społeczne znaczenie outdoor’owych kampanii komunikacyjnych", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2015-2016 / Numer 1-2", pages = "420 - 434" }