Joanna Zawodniak
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Rozważania o zmiennym charakterze motywacji na lekcji języka angielskiego jako obcego wśród uczniów szkoły ponadgimnazjalnej Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2017 / Numer 23 / s. 135 - 1492017CZYSTY TEKST
Mariusz Kruk, Joanna Zawodniak, Rozważania o zmiennym charakterze motywacji na lekcji języka angielskiego jako obcego wśród uczniów szkoły ponadgimnazjalnej , Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2017 / Numer 23, s. 135 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Kruk, Joanna Zawodniak", title = "Rozważania o zmiennym charakterze motywacji na lekcji języka angielskiego jako obcego wśród uczniów szkoły ponadgimnazjalnej ", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2017 / Numer 23", pages = "135 - 149" }
-
Porównawcze studium doświadczania nudy w nauce języków drugiego i trzeciego Opublikowano w: Applied Linguistics Papers 2018 / Tom 25 / Numer 3 / s. 149 - 1632018CZYSTY TEKST
Mariusz Kruk, Joanna Zawodniak, Porównawcze studium doświadczania nudy w nauce języków drugiego i trzeciego, Applied Linguistics Papers, 2018 / Tom 25 / Numer 3, s. 149 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Kruk, Joanna Zawodniak", title = "Porównawcze studium doświadczania nudy w nauce języków drugiego i trzeciego", journal = "Applied Linguistics Papers", issue = "2018 / Tom 25 / Numer 3", pages = "149 - 163" }
-
Language mosaic and its place in developing young L2 learner operational thought Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2013 / Numer 8 / s. 165 - 1752013CZYSTY TEKST
Joanna Zawodniak, Language mosaic and its place in developing young L2 learner operational thought, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2013 / Numer 8, s. 165 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Zawodniak", title = "Language mosaic and its place in developing young L2 learner operational thought", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2013 / Numer 8", pages = "165 - 175" }
-
Zastosowanie metody „odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieci Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2001 / Tom 2 / s. 195 - 2012001CZYSTY TEKST
Joanna Zawodniak, Zastosowanie metody „odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieci , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 195 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Zawodniak", title = "Zastosowanie metody „odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieci ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "195 - 201" }