Elżbieta Wolanin-Jarosz
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Analiza świadomości marek "produktów krajów karpackich" – wyniki badań bezpośrednich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 199 - 2102015CZYSTY TEKST
Elżbieta Wolanin-Jarosz, Analiza świadomości marek "produktów krajów karpackich" – wyniki badań bezpośrednich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 199 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Wolanin-Jarosz", title = "Analiza świadomości marek "produktów krajów karpackich" – wyniki badań bezpośrednich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "199 - 210" }
-
Warunki życia mieszkańców Euroregionu Karpackiego : analiza taksonomiczna Opublikowano w: Przegląd Zachodniopomorski 2014 / Tom 29 (58) / Numer 3/2 / s. 221 - 2402014CZYSTY TEKST
Elżbieta Wolanin-Jarosz, Warunki życia mieszkańców Euroregionu Karpackiego : analiza taksonomiczna, Przegląd Zachodniopomorski, 2014 / Tom 29 (58) / Numer 3/2, s. 221 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Wolanin-Jarosz", title = "Warunki życia mieszkańców Euroregionu Karpackiego : analiza taksonomiczna", journal = "Przegląd Zachodniopomorski", issue = "2014 / Tom 29 (58) / Numer 3/2", pages = "221 - 240" }
-
The effect of the product’s country-of-origin and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisions Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 281 - 2942014CZYSTY TEKST
Elżbieta Wolanin-Jarosz, The effect of the product’s country-of-origin and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisions, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 281 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Wolanin-Jarosz", title = "The effect of the product’s country-of-origin and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisions", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "281 - 294" }