Urszula Widelska
8 artykuły w 2 czasopismach
-
Zdolności relacyjne uczelni wyższej z perspektywy przedsiębiorstw branży maszynowej : (na przykładzie województwa podlaskiego) = Relational capabilities of higher education from the perespective of engineering industry enterprises : (on the example of Podlasie Province) Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 10 (1) / s. 113 - 1232014CZYSTY TEKST
Urszula Widelska, Zdolności relacyjne uczelni wyższej z perspektywy przedsiębiorstw branży maszynowej : (na przykładzie województwa podlaskiego) = Relational capabilities of higher education from the perespective of engineering industry enterprises : (on the example of Podlasie Province), Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 10 (1), s. 113 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Widelska", title = "Zdolności relacyjne uczelni wyższej z perspektywy przedsiębiorstw branży maszynowej : (na przykładzie województwa podlaskiego) = Relational capabilities of higher education from the perespective of engineering industry enterprises : (on the example of Podlasie Province)", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 10 (1)", pages = "113 - 123" }
-
Cultural aspects of marketing management in traditional and modern sectors Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1) / s. 145 - 1552015CZYSTY TEKST
Joanna M. Moczydłowska, Urszula Widelska, Cultural aspects of marketing management in traditional and modern sectors, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 145 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna M. Moczydłowska, Urszula Widelska", title = "Cultural aspects of marketing management in traditional and modern sectors", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "145 - 155" }
-
Orientacja na klienta jako przesłanka rozwoju małego przedsiębiorstwa : tradycyjne a nowoczesne ujęcie marketingu na przykładzie wybranych przedsiębiorstw w Podlaskiem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 63 / s. 167 - 1732011CZYSTY TEKST
Grażyna Michalczuk, Urszula Widelska, Orientacja na klienta jako przesłanka rozwoju małego przedsiębiorstwa : tradycyjne a nowoczesne ujęcie marketingu na przykładzie wybranych przedsiębiorstw w Podlaskiem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 63, s. 167 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Michalczuk, Urszula Widelska", title = "Orientacja na klienta jako przesłanka rozwoju małego przedsiębiorstwa : tradycyjne a nowoczesne ujęcie marketingu na przykładzie wybranych przedsiębiorstw w Podlaskiem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 63", pages = "167 - 173" }
-
Menedżer w procesie budowania relacji z klientem na przykładzie przedsiębiorstw w województwie podlaskim Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 12 (1) / s. 189 - 1982013CZYSTY TEKST
Urszula Widelska, Menedżer w procesie budowania relacji z klientem na przykładzie przedsiębiorstw w województwie podlaskim, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 12 (1), s. 189 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Widelska", title = "Menedżer w procesie budowania relacji z klientem na przykładzie przedsiębiorstw w województwie podlaskim", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 12 (1)", pages = "189 - 198" }
-
Marketing determinants of small enterprises competitiveness in beverage sector Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 50 / s. 235 - 2432010CZYSTY TEKST
Grażyna Michalczuk, Urszula Widelska, Marketing determinants of small enterprises competitiveness in beverage sector, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 50, s. 235 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Michalczuk, Urszula Widelska", title = "Marketing determinants of small enterprises competitiveness in beverage sector", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 50", pages = "235 - 243" }
-
Uwarunkowania zarządzaniem kapitałem ludzkim w mikro i małym przedsiębiorstwie : (przykład białostockich firm) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 62 / s. 364 - 3722011CZYSTY TEKST
Grażyna Michalska, Urszula Widelska, Uwarunkowania zarządzaniem kapitałem ludzkim w mikro i małym przedsiębiorstwie : (przykład białostockich firm), Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 62, s. 364 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Michalska, Urszula Widelska", title = "Uwarunkowania zarządzaniem kapitałem ludzkim w mikro i małym przedsiębiorstwie : (przykład białostockich firm)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 62", pages = "364 - 372" }
-
Relacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw sektora transportu w województwie podlaskim Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 6 (1) / s. 389 - 4012014CZYSTY TEKST
Grażyna Michalczuk, Urszula Widelska, Relacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw sektora transportu w województwie podlaskim, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 6 (1), s. 389 - 401
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Michalczuk, Urszula Widelska", title = "Relacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw sektora transportu w województwie podlaskim", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 6 (1)", pages = "389 - 401" }
-
Klienci w kreowaniu kapitału intelektualnego małego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 51 / s. 461 - 4702010CZYSTY TEKST
Grażyna Michalczuk, Urszula Widelska, Klienci w kreowaniu kapitału intelektualnego małego przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 51, s. 461 - 470
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Michalczuk, Urszula Widelska", title = "Klienci w kreowaniu kapitału intelektualnego małego przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 51", pages = "461 - 470" }