Beata Reformat
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Konsumenci jako źródło wiedzy dla tworzenia strategii innowacji krajowych przedsiębiorstw handlowych – wyniki badań empirycznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 351 - 3632013CZYSTY TEKST
Beata Reformat, Konsumenci jako źródło wiedzy dla tworzenia strategii innowacji krajowych przedsiębiorstw handlowych – wyniki badań empirycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 351 - 363
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Reformat", title = "Konsumenci jako źródło wiedzy dla tworzenia strategii innowacji krajowych przedsiębiorstw handlowych – wyniki badań empirycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "351 - 363" }