Miłosz Łuczak
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Aktywne kształtowanie partnerskich relacji z konsumentami przesłanką przewagi konkurencyjnej na rynku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 90 - 962009CZYSTY TEKST
Miłosz Łuczak, Aktywne kształtowanie partnerskich relacji z konsumentami przesłanką przewagi konkurencyjnej na rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 90 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Miłosz Łuczak", title = "Aktywne kształtowanie partnerskich relacji z konsumentami przesłanką przewagi konkurencyjnej na rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "90 - 96" }
-
Tworzenie relacji z finalnym nabywcą na rynku dóbr konsumpcyjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 209 - 2172011CZYSTY TEKST
Miłosz Łuczak, Tworzenie relacji z finalnym nabywcą na rynku dóbr konsumpcyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 209 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Miłosz Łuczak", title = "Tworzenie relacji z finalnym nabywcą na rynku dóbr konsumpcyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "209 - 217" }
-
Produkt czy usługa? : wpływ bezpośrednich relacji przedsiębiorstw z klientami na ofertę firmy Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 445 - 4552013CZYSTY TEKST
Miłosz Łuczak, Produkt czy usługa? : wpływ bezpośrednich relacji przedsiębiorstw z klientami na ofertę firmy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 445 - 455
BIBTEX@Article{ authors = " Miłosz Łuczak", title = "Produkt czy usługa? : wpływ bezpośrednich relacji przedsiębiorstw z klientami na ofertę firmy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "445 - 455" }