Karolina Łopacińska
5 artykuły w 2 czasopismach
- 
        "One Belt One Road" jako wyraz globalnej ekspansji Chin Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 29 - 382017CZYSTY TEKSTKarolina Łopacińska, "One Belt One Road" jako wyraz globalnej ekspansji Chin, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 29 - 38 BIBTEX@Article{ authors = "Karolina Łopacińska", title = ""One Belt One Road" jako wyraz globalnej ekspansji Chin", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "29 - 38" } 
- 
        Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw na przykładzie wybranych firm chińskich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / s. 103 - 1172014CZYSTY TEKSTKarolina Łopacińska, Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw na przykładzie wybranych firm chińskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 103 - 117 BIBTEX@Article{ authors = "Karolina Łopacińska", title = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw na przykładzie wybranych firm chińskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "103 - 117" } 
- 
        Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw chińskich na rynku europejskim w kontekście budowania ich pozycji konkurencyjnej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 217 - 2312015CZYSTY TEKSTKarolina Łopacińska, Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw chińskich na rynku europejskim w kontekście budowania ich pozycji konkurencyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 217 - 231 BIBTEX@Article{ authors = "Karolina Łopacińska", title = "Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw chińskich na rynku europejskim w kontekście budowania ich pozycji konkurencyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "217 - 231" } 
- 
        Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 313 - 3262016CZYSTY TEKSTKarolina Łopacińska, Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 313 - 326 BIBTEX@Article{ authors = "Karolina Łopacińska", title = "Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "313 - 326" } 
- 
        Kulturowe modele zachowań w biznesie na przykładzie Chin i Szwecji Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 431 - 4442013CZYSTY TEKSTKarolina Łopacińska, Kulturowe modele zachowań w biznesie na przykładzie Chin i Szwecji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 431 - 444 BIBTEX@Article{ authors = "Karolina Łopacińska", title = "Kulturowe modele zachowań w biznesie na przykładzie Chin i Szwecji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "431 - 444" }