-
Marka w kształtowaniu lojalności nabywcy usług finansowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 435 - 4422008CZYSTY TEKST
Maciej Schulz, Marka w kształtowaniu lojalności nabywcy usług finansowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 435 - 442
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Schulz", title = "Marka w kształtowaniu lojalności nabywcy usług finansowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "435 - 442" }
-
Nowoczesne metody kształtowania partnerstwa na rynku usług ubezpieczeniowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 290 - 2992009CZYSTY TEKST
Maciej Schulz, Nowoczesne metody kształtowania partnerstwa na rynku usług ubezpieczeniowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 290 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Schulz", title = "Nowoczesne metody kształtowania partnerstwa na rynku usług ubezpieczeniowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "290 - 299" }
-
Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 7 - 152016CZYSTY TEKST
Krzysztof Andruszkiewicz, Maciej Schulz, Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 7 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Andruszkiewicz, Maciej Schulz", title = "Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "7 - 15" }
-
Wpływ satysfakcji na lojalność klientów na rynku B2B Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 107 - 1162011CZYSTY TEKST
Maciej Schulz, Wpływ satysfakcji na lojalność klientów na rynku B2B, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 107 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Schulz", title = "Wpływ satysfakcji na lojalność klientów na rynku B2B", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "107 - 116" }
-
Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 367 - 3752010CZYSTY TEKST
Maciej Schulz, Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 367 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Schulz", title = "Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "367 - 375" }
-
Śledztwo w sprawie stosowania niedozwolonych metod śledczych przez funkcjonariuszy Okręgowego Zarządu Informacji Wojskowej Marynarki Wojennej nr 8 w Gdyni w latach 1945-1956 / Maciej Schulz. Opublikowano w: Biuletyn Instytutu Pamięci Narodowej 2001 / Tom 1 / Numer 6 / s. 242001CZYSTY TEKST
Maciej Schulz, Śledztwo w sprawie stosowania niedozwolonych metod śledczych przez funkcjonariuszy Okręgowego Zarządu Informacji Wojskowej Marynarki Wojennej nr 8 w Gdyni w latach 1945-1956 / Maciej Schulz., Biuletyn Instytutu Pamięci Narodowej, 2001 / Tom 1 / Numer 6, s. 24
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Schulz", title = "Śledztwo w sprawie stosowania niedozwolonych metod śledczych przez funkcjonariuszy Okręgowego Zarządu Informacji Wojskowej Marynarki Wojennej nr 8 w Gdyni w latach 1945-1956 / Maciej Schulz.", journal = "Biuletyn Instytutu Pamięci Narodowej", issue = "2001 / Tom 1 / Numer 6", pages = "24" }