-
Indywidualizacja kształcenia szansą urzeczywistnienia potrzeb i możliwości uczniów Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2015 / Numer 1 (32) / s. 113 - 1212015CZYSTY TEKST
Agnieszka Hłobił, Indywidualizacja kształcenia szansą urzeczywistnienia potrzeb i możliwości uczniów, Edukacja Humanistyczna, 2015 / Numer 1 (32), s. 113 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Hłobił", title = "Indywidualizacja kształcenia szansą urzeczywistnienia potrzeb i możliwości uczniów", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2015 / Numer 1 (32)", pages = "113 - 121" }
-
Dydaktyczne uwarunkowania rozwijania samodzielnego myślenia i działania uczniów / Agnieszka Hłobił. Opublikowano w: Colloquium 2009 / Tom 1 / s. 75 - 822009CZYSTY TEKST
Agnieszka Hłobił, Dydaktyczne uwarunkowania rozwijania samodzielnego myślenia i działania uczniów / Agnieszka Hłobił., Colloquium, 2009 / Tom 1, s. 75 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Hłobił", title = "Dydaktyczne uwarunkowania rozwijania samodzielnego myślenia i działania uczniów / Agnieszka Hłobił.", journal = "Colloquium", issue = "2009 / Tom 1", pages = "75 - 82" }