-
Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2012-2013 / Numer 7-8 / s. 5 - 7NoneCZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "5 - 7" }
-
Pedagogika z (wnętrza) kultury i nowa paideia / Monika Jaworska-Witkowska. Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2007 / Tom 3 / s. 77 - 992007CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Pedagogika z (wnętrza) kultury i nowa paideia / Monika Jaworska-Witkowska., Pedagogika Kultury, 2007 / Tom 3, s. 77 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Pedagogika z (wnętrza) kultury i nowa paideia / Monika Jaworska-Witkowska.", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2007 / Tom 3", pages = "77 - 99" }
-
Heterotopie, allotopie i atoposy : o (nie)miejscach kultury i tekstu i tryumfie myślenia międzyprzestrzennego Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2015 / Numer 10 / s. 103 - 1422015CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Heterotopie, allotopie i atoposy : o (nie)miejscach kultury i tekstu i tryumfie myślenia międzyprzestrzennego, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 103 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Heterotopie, allotopie i atoposy : o (nie)miejscach kultury i tekstu i tryumfie myślenia międzyprzestrzennego", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "103 - 142" }
-
Kobietnik, Kobiecadło, Kobierzec, bo "kobieta to taki człowiek... trudny do zdefiniowania" : One, czyli cztery przypisy do Moniki Dekowskiej Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2015-2016 / Numer 1-2 / s. 179 - 192NoneCZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Kobietnik, Kobiecadło, Kobierzec, bo "kobieta to taki człowiek... trudny do zdefiniowania" : One, czyli cztery przypisy do Moniki Dekowskiej, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2015-2016 / Numer 1-2, s. 179 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Kobietnik, Kobiecadło, Kobierzec, bo "kobieta to taki człowiek... trudny do zdefiniowania" : One, czyli cztery przypisy do Moniki Dekowskiej", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2015-2016 / Numer 1-2", pages = "179 - 192" }
-
Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2015 / Numer 10 / s. 7 - 92015CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "7 - 9" }
-
Przełom w metodologii odczytywania tekstów z humanistyki dla pedagogiki Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2009 / Numer 2 (21) / s. 154 - 1572009CZYSTY TEKST
Kazimierz Wenta, Monika Jaworska-Witkowska, Przełom w metodologii odczytywania tekstów z humanistyki dla pedagogiki, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 2 (21), s. 154 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wenta, Monika Jaworska-Witkowska", title = "Przełom w metodologii odczytywania tekstów z humanistyki dla pedagogiki", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 2 (21)", pages = "154 - 157" }
-
Próby pedagogicznego myślenia : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna: zadania do pracy dydaktycznej ze studentami Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2010 / Tom 1 / s. 236 - 2572010CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Próby pedagogicznego myślenia : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna: zadania do pracy dydaktycznej ze studentami, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 236 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Próby pedagogicznego myślenia : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna: zadania do pracy dydaktycznej ze studentami", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "236 - 257" }
-
Monstra, potwory i dziwolągi : autorytety podejrzane : (z) różnicy wyrodzone (antropotechniczny projekt edukacji różnicy) Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2015 / Numer 10 / s. 287 - 3032015CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Monstra, potwory i dziwolągi : autorytety podejrzane : (z) różnicy wyrodzone (antropotechniczny projekt edukacji różnicy) , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 287 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Monstra, potwory i dziwolągi : autorytety podejrzane : (z) różnicy wyrodzone (antropotechniczny projekt edukacji różnicy) ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "287 - 303" }
-
Seminarium drugiego wiersza, czyli co w nas uderza i mówi dalej swoim głosem Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2015-2016 / Numer 1-2 / s. 279NoneCZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Seminarium drugiego wiersza, czyli co w nas uderza i mówi dalej swoim głosem, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2015-2016 / Numer 1-2, s. 279
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Seminarium drugiego wiersza, czyli co w nas uderza i mówi dalej swoim głosem", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2015-2016 / Numer 1-2", pages = "279" }
-
Seminarium jednego wiersza, czyli co pozostaje na marginesach (z)użytego tekstu Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2015-2016 / Numer 1-2 / s. 268 - 269NoneCZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Seminarium jednego wiersza, czyli co pozostaje na marginesach (z)użytego tekstu, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2015-2016 / Numer 1-2, s. 268 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Seminarium jednego wiersza, czyli co pozostaje na marginesach (z)użytego tekstu", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2015-2016 / Numer 1-2", pages = "268 - 269" }
-
Próby pedagogicznego myślenia wobec (oporu) języków kultury : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna : zadania do pracy dydaktycznej ze studentami Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2) / s. 203 - 2292011CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Próby pedagogicznego myślenia wobec (oporu) języków kultury : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna : zadania do pracy dydaktycznej ze studentami, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 1 (2), s. 203 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Próby pedagogicznego myślenia wobec (oporu) języków kultury : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna : zadania do pracy dydaktycznej ze studentami", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1 (2)", pages = "203 - 229" }
-
Liberatura, czyli totalne podejście do ciała, tekstu i przestrzeni Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2015-2016 / Numer 1-2 / s. 120 - 161NoneCZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Liberatura, czyli totalne podejście do ciała, tekstu i przestrzeni, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2015-2016 / Numer 1-2, s. 120 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Liberatura, czyli totalne podejście do ciała, tekstu i przestrzeni", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2015-2016 / Numer 1-2", pages = "120 - 161" }
-
Jung i edukacja : pedagogika między archetypem a duchowym przebudzeniem : wokół książki: Clifford Mayes, "Jung and Education. Elements of an Archetypal Pedagogy", Rowman & Littlefield, Toronto-Oxford 2005 Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2014 / Numer 9 / s. 63 - 842014CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Jung i edukacja : pedagogika między archetypem a duchowym przebudzeniem : wokół książki: Clifford Mayes, "Jung and Education. Elements of an Archetypal Pedagogy", Rowman & Littlefield, Toronto-Oxford 2005, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 63 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Jung i edukacja : pedagogika między archetypem a duchowym przebudzeniem : wokół książki: Clifford Mayes, "Jung and Education. Elements of an Archetypal Pedagogy", Rowman & Littlefield, Toronto-Oxford 2005", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "63 - 84" }
-
Between philosophy and pedagogy : about new horizons of humanities research Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2015 / Numer 10 / s. 249 - 2592015CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Between philosophy and pedagogy : about new horizons of humanities research , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 249 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Between philosophy and pedagogy : about new horizons of humanities research ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "249 - 259" }
-
Słowo od Redaktor Naczelnej Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2016 / Numer 11 / s. 11 - 132016CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Słowo od Redaktor Naczelnej, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 11 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Słowo od Redaktor Naczelnej", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "11 - 13" }
-
Insatiability and "inextinguishable vitality" of the Great Mother Archetype : the mystery of the "bearing womb"as a symbol of creative universalism Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2015-2016 / Numer 1-2 / s. 214 - 234NoneCZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Insatiability and "inextinguishable vitality" of the Great Mother Archetype : the mystery of the "bearing womb"as a symbol of creative universalism, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2015-2016 / Numer 1-2, s. 214 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Insatiability and "inextinguishable vitality" of the Great Mother Archetype : the mystery of the "bearing womb"as a symbol of creative universalism", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2015-2016 / Numer 1-2", pages = "214 - 234" }
-
Editorial Introduction Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2017 / Numer 12 / s. 8 - 92017CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Editorial Introduction, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2017 / Numer 12, s. 8 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Editorial Introduction", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2017 / Numer 12", pages = "8 - 9" }
-
Etyka czytania jako sposób bycia : osobiste inspiracje książką Moniki Jaworskiej i Lecha Witkowskiego / Michał Zawadzki. Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2009 / Tom 5 / s. 199 - 2092009CZYSTY TEKST
Michał Zawadzki, Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Etyka czytania jako sposób bycia : osobiste inspiracje książką Moniki Jaworskiej i Lecha Witkowskiego / Michał Zawadzki., Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 199 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Zawadzki, Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski", title = "Etyka czytania jako sposób bycia : osobiste inspiracje książką Moniki Jaworskiej i Lecha Witkowskiego / Michał Zawadzki.", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "199 - 209" }
-
Uniwersytet dzieci : inicjacja uniwersytecka, integracje akademickie i dwie ilustracje zajęć Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2011 / Tom 2 / Numer 2(3) / s. 224 - 2442011CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Uniwersytet dzieci : inicjacja uniwersytecka, integracje akademickie i dwie ilustracje zajęć , Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 224 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Uniwersytet dzieci : inicjacja uniwersytecka, integracje akademickie i dwie ilustracje zajęć ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "224 - 244" }
-
Nienasycenie i „niewygasła żywotność” Archetypu Wielkiej Matki. Misterium „rodzącego łona” jako symbol uniwersalizmu tworzenia Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2012-2013 / Numer 7-8 / s. 91 - 106NoneCZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Nienasycenie i „niewygasła żywotność” Archetypu Wielkiej Matki. Misterium „rodzącego łona” jako symbol uniwersalizmu tworzenia, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 91 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Nienasycenie i „niewygasła żywotność” Archetypu Wielkiej Matki. Misterium „rodzącego łona” jako symbol uniwersalizmu tworzenia", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "91 - 106" }
-
O profitach i zyskach dla pedagogiki / Małgorzata Kaliszewska. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2009 / Tom 21 / Numer 2(41) / s. 131 - 1362009CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Monika Jaworska-Witkowska, O profitach i zyskach dla pedagogiki / Małgorzata Kaliszewska., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 2(41), s. 131 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Monika Jaworska-Witkowska", title = "O profitach i zyskach dla pedagogiki / Małgorzata Kaliszewska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 2(41)", pages = "131 - 136" }
-
Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy) Ambiwalencje wstrętu. O nienasyceniu wymiotu w dwubiegunowych inkluzjach J. Kristevej i J.P. Sartre’a dla pedagogiki Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2016 / Numer 11 / s. 97 - 1252016CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy) Ambiwalencje wstrętu. O nienasyceniu wymiotu w dwubiegunowych inkluzjach J. Kristevej i J.P. Sartre’a dla pedagogiki, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 97 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy) Ambiwalencje wstrętu. O nienasyceniu wymiotu w dwubiegunowych inkluzjach J. Kristevej i J.P. Sartre’a dla pedagogiki", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "97 - 125" }
-
Wprowadzenie : całopsychocielesność człowieka, "pasaże", "kolaże" i inne "mieszaniny" badawcze... : "pakt poznawczy" w myśleniu o pedagogice Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2015-2016 / Numer 1-2 / s. 12 - 20NoneCZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Wprowadzenie : całopsychocielesność człowieka, "pasaże", "kolaże" i inne "mieszaniny" badawcze... : "pakt poznawczy" w myśleniu o pedagogice, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2015-2016 / Numer 1-2, s. 12 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Wprowadzenie : całopsychocielesność człowieka, "pasaże", "kolaże" i inne "mieszaniny" badawcze... : "pakt poznawczy" w myśleniu o pedagogice", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2015-2016 / Numer 1-2", pages = "12 - 20" }
-
Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2014 / Numer 9 / s. 7 - 102014CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "7 - 10" }