Leszek Żabiński
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Marketing a zarządzanie marketingowe : o niektórych relacjach między dyscypliną nauki a jej specjalnością badawczą Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2005 / Numer 184 / s. 5 - 142005CZYSTY TEKST
Leszek Żabiński, Marketing a zarządzanie marketingowe : o niektórych relacjach między dyscypliną nauki a jej specjalnością badawczą, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 5 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Żabiński", title = "Marketing a zarządzanie marketingowe : o niektórych relacjach między dyscypliną nauki a jej specjalnością badawczą", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "5 - 14" }
-
Systems of steering the market and its channels Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1982 / Numer 17 / s. 39 - 521982CZYSTY TEKST
Teodor Kramer, Leszek Żabiński, Systems of steering the market and its channels, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1982 / Numer 17, s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Teodor Kramer, Leszek Żabiński", title = "Systems of steering the market and its channels", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1982 / Numer 17", pages = "39 - 52" }
-
Współczesne wyzwania dla biznesu w świetle badań przedsiębiorczości międzynarodowej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2014 / Tom 43 / s. 365 - 3822014CZYSTY TEKST
Leszek Żabiński, Współczesne wyzwania dla biznesu w świetle badań przedsiębiorczości międzynarodowej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 43, s. 365 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Żabiński", title = "Współczesne wyzwania dla biznesu w świetle badań przedsiębiorczości międzynarodowej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 43", pages = "365 - 382" }