-
Status płodu ludzkiego a podmiotowość kobiety ciężarnej według teorii personalizmu etycznegos. 7 - 15CZYSTY TEKST
Justyna Czekajewska, Status płodu ludzkiego a podmiotowość kobiety ciężarnej według teorii personalizmu etycznego, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 7 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Czekajewska", title = "Status płodu ludzkiego a podmiotowość kobiety ciężarnej według teorii personalizmu etycznego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "7 - 15" }
-
Status płodu a podmiotowość kobiety w ujęciu utylitaryzmu preferencjis. 16 - 27CZYSTY TEKST
Agnieszka Raniszewska-Wyrwa, Status płodu a podmiotowość kobiety w ujęciu utylitaryzmu preferencji, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 16 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Raniszewska-Wyrwa", title = "Status płodu a podmiotowość kobiety w ujęciu utylitaryzmu preferencji", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "16 - 27" }
-
Duchowe, społeczne i terapeutyczne walory wychowania proekologicznegos. 28 - 38CZYSTY TEKST
Kazimierz Kopczyński, Duchowe, społeczne i terapeutyczne walory wychowania proekologicznego, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 28 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Kopczyński", title = "Duchowe, społeczne i terapeutyczne walory wychowania proekologicznego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "28 - 38" }
-
Ewaluacja jednostek naukowych z perspektywy podatnikas. 39 - 55CZYSTY TEKST
Dominik Antonowicz, Ewaluacja jednostek naukowych z perspektywy podatnika, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 39 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Antonowicz", title = "Ewaluacja jednostek naukowych z perspektywy podatnika", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "39 - 55" }
-
Polityka zagraniczna w kampaniach wyborczych Lecha Kaczyńskiego i Donalda Tuska w 2005 roku – prognozy na 2010 roks. 56 - 76CZYSTY TEKST
Renata Podgórzańska, Polityka zagraniczna w kampaniach wyborczych Lecha Kaczyńskiego i Donalda Tuska w 2005 roku – prognozy na 2010 rok, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 56 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Podgórzańska", title = "Polityka zagraniczna w kampaniach wyborczych Lecha Kaczyńskiego i Donalda Tuska w 2005 roku – prognozy na 2010 rok", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "56 - 76" }
-
Kultura resocjalizacji i resocjalizacja kultury w zakładach karnychs. 77 - 89CZYSTY TEKST
Anetta Jaworska, Kultura resocjalizacji i resocjalizacja kultury w zakładach karnych, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Jaworska", title = "Kultura resocjalizacji i resocjalizacja kultury w zakładach karnych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "77 - 89" }
-
Wpływ przeżyć archetypowych na świadomość indywidualną i postawę wobec losu – na przykładzie doświadczeń życiowych polskiej seniorkis. 90 - 108CZYSTY TEKST
Małgorzata Młynarska, Wpływ przeżyć archetypowych na świadomość indywidualną i postawę wobec losu – na przykładzie doświadczeń życiowych polskiej seniorki, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 90 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Młynarska", title = "Wpływ przeżyć archetypowych na świadomość indywidualną i postawę wobec losu – na przykładzie doświadczeń życiowych polskiej seniorki", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "90 - 108" }
-
Belgijski system edukacji jako przykład wielojęzykowego, wielokulturowego i dopasowującego się do potrzeb emigracji (byłych kolonii) i imigracji ludnościs. 109 - 121CZYSTY TEKST
Jacek J. Błeszyński, Belgijski system edukacji jako przykład wielojęzykowego, wielokulturowego i dopasowującego się do potrzeb emigracji (byłych kolonii) i imigracji ludności, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 109 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek J. Błeszyński", title = "Belgijski system edukacji jako przykład wielojęzykowego, wielokulturowego i dopasowującego się do potrzeb emigracji (byłych kolonii) i imigracji ludności", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "109 - 121" }
-
Projekty jako komunikacja oddolnas. 122 - 137CZYSTY TEKST
Zofia Remiszewska, Projekty jako komunikacja oddolna, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 122 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Remiszewska", title = "Projekty jako komunikacja oddolna", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "122 - 137" }
-
Tożsamość i lokalność: Gdańskie konfiguracje (nie)pamięcis. 138 - 141CZYSTY TEKST
Maria Mendel, Tożsamość i lokalność: Gdańskie konfiguracje (nie)pamięci, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 138 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Mendel", title = "Tożsamość i lokalność: Gdańskie konfiguracje (nie)pamięci", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "138 - 141" }
-
Gdańskie krajobrazy pamięci i zapomnienia: (re)interpretacje przestrzeni miejskiej ostatnich 20 lats. 142 - 155CZYSTY TEKST
Mariusz Czepczyński, Gdańskie krajobrazy pamięci i zapomnienia: (re)interpretacje przestrzeni miejskiej ostatnich 20 lat, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 142 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Czepczyński", title = "Gdańskie krajobrazy pamięci i zapomnienia: (re)interpretacje przestrzeni miejskiej ostatnich 20 lat", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "142 - 155" }
-
Kultury (nie)pamięci powojennego Gdańskas. 156 - 171CZYSTY TEKST
Sylwia Bykowska, Kultury (nie)pamięci powojennego Gdańska, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 156 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Bykowska", title = "Kultury (nie)pamięci powojennego Gdańska", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "156 - 171" }
-
Uwikłani w niepamięć, czyli budowanie tożsamości na niewiedzys. 172 - 191CZYSTY TEKST
Aleksandra Kurowska-Susdorf, Uwikłani w niepamięć, czyli budowanie tożsamości na niewiedzy, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 172 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kurowska-Susdorf", title = "Uwikłani w niepamięć, czyli budowanie tożsamości na niewiedzy", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "172 - 191" }
-
(Nie)pamięć (losów) Gdańska wśród studentów Politechniki Gdańskiejs. 192 - 203CZYSTY TEKST
Paweł Bykowski, (Nie)pamięć (losów) Gdańska wśród studentów Politechniki Gdańskiej, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 192 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bykowski", title = "(Nie)pamięć (losów) Gdańska wśród studentów Politechniki Gdańskiej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "192 - 203" }
-
Tożsamość lokalna i literatura: terapeutyczne funkcje prozy Stefana Chwina i Pawła Huelles. 204 - 213CZYSTY TEKST
Agnieszka Bzymek, Tożsamość lokalna i literatura: terapeutyczne funkcje prozy Stefana Chwina i Pawła Huelle, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 204 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bzymek", title = "Tożsamość lokalna i literatura: terapeutyczne funkcje prozy Stefana Chwina i Pawła Huelle", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "204 - 213" }
-
Dyskursywne strategie legitymizacyjne w kontekście konstruowania tożsamości grupowej na przykładzie badania w ramach projektu "Tożsamość i lokalność"s. 214 - 226CZYSTY TEKST
Marcin Boryczko, Dyskursywne strategie legitymizacyjne w kontekście konstruowania tożsamości grupowej na przykładzie badania w ramach projektu "Tożsamość i lokalność", Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 214 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Boryczko", title = "Dyskursywne strategie legitymizacyjne w kontekście konstruowania tożsamości grupowej na przykładzie badania w ramach projektu "Tożsamość i lokalność"", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "214 - 226" }
-
"Geografia myślenia: dlaczego ludzie Wschodu i Zachodu myślą inaczej?", Richard E. Nisbett, Sopot 2009 : [recenzja]s. 227 - 230CZYSTY TEKST
Krzysztof Mudyń, Richard E. Nisbett, "Geografia myślenia: dlaczego ludzie Wschodu i Zachodu myślą inaczej?", Richard E. Nisbett, Sopot 2009 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 227 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Mudyń, Richard E. Nisbett", title = ""Geografia myślenia: dlaczego ludzie Wschodu i Zachodu myślą inaczej?", Richard E. Nisbett, Sopot 2009 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "227 - 230" }
-
"Filozofia kultury: wprowadzenie", Ralf Konersmann, Warszawa 2009 : [recenzja]s. 230 - 235CZYSTY TEKST
Adam Grzeliński, Ralf Konersmann, "Filozofia kultury: wprowadzenie", Ralf Konersmann, Warszawa 2009 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 230 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Grzeliński, Ralf Konersmann", title = ""Filozofia kultury: wprowadzenie", Ralf Konersmann, Warszawa 2009 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "230 - 235" }
-
"Wzbierająca fala: równouprawnienie płci a zmiana kulturowa na świecie", Pippa Norris, Ronald Inglehart, Warszawa 2009 : [recenzja]s. 235 - 240CZYSTY TEKST
Karolina Grabowska-Garczyńska, Ronald Inglehart, Pippa Norris, "Wzbierająca fala: równouprawnienie płci a zmiana kulturowa na świecie", Pippa Norris, Ronald Inglehart, Warszawa 2009 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 235 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Grabowska-Garczyńska, Ronald Inglehart, Pippa Norris", title = ""Wzbierająca fala: równouprawnienie płci a zmiana kulturowa na świecie", Pippa Norris, Ronald Inglehart, Warszawa 2009 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "235 - 240" }
-
Armenologia czy historia Kościoła ormiańskiego? : o instytucjonalizacji zainteresowań naukowych w Europie Wschodniejs. 241 - 250CZYSTY TEKST
Tomasz Marciniak, Armenologia czy historia Kościoła ormiańskiego? : o instytucjonalizacji zainteresowań naukowych w Europie Wschodniej, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 3, s. 241 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Marciniak", title = "Armenologia czy historia Kościoła ormiańskiego? : o instytucjonalizacji zainteresowań naukowych w Europie Wschodniej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 3", pages = "241 - 250" }