-
INVALIDCZYSTY TEKST
INVALID, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s.
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "INVALID", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "" }
-
Od Redakcjis. 7 - 8CZYSTY TEKST
Od Redakcji, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "7 - 8" }
-
Procesy reprezentacji - podstawą kształtowania się i rozwoju ładu edukacyjnegos. 9 - 21CZYSTY TEKST
Roman Schulz, Procesy reprezentacji - podstawą kształtowania się i rozwoju ładu edukacyjnego, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 9 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Schulz", title = "Procesy reprezentacji - podstawą kształtowania się i rozwoju ładu edukacyjnego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "9 - 21" }
-
Kształcenie humanistyczne warunkiem wielostronnego rozwoju studenta w uczelniach wychowania fizycznegos. 23 - 34CZYSTY TEKST
Zofia Żukowska, Kształcenie humanistyczne warunkiem wielostronnego rozwoju studenta w uczelniach wychowania fizycznego, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 23 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Żukowska", title = "Kształcenie humanistyczne warunkiem wielostronnego rozwoju studenta w uczelniach wychowania fizycznego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "23 - 34" }
-
Zmiany świadomości edukacyjnej studentów rozpoczynających studia pedagogiczne - komunikat z badańs. 35 - 43CZYSTY TEKST
Beata Przyborowska, Zmiany świadomości edukacyjnej studentów rozpoczynających studia pedagogiczne - komunikat z badań, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 35 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Przyborowska", title = "Zmiany świadomości edukacyjnej studentów rozpoczynających studia pedagogiczne - komunikat z badań", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "35 - 43" }
-
Edukacja i kulturas. 45 - 60CZYSTY TEKST
Irena Wojnar, Edukacja i kultura, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 45 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Wojnar", title = "Edukacja i kultura", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "45 - 60" }
-
Doskonalenie nauczycieli jako warunek optymalizacji w realizacji procesu dydaktycznegos. 61 - 65CZYSTY TEKST
Bolesława Jaworska, Doskonalenie nauczycieli jako warunek optymalizacji w realizacji procesu dydaktycznego , Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 61 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Bolesława Jaworska", title = "Doskonalenie nauczycieli jako warunek optymalizacji w realizacji procesu dydaktycznego ", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "61 - 65" }
-
Edukacja kulturalna w poszukiwaniu nowych koncepcji kształcenia kadr oficerskichs. 67 - 72CZYSTY TEKST
Kazimierz Jurzysta, Edukacja kulturalna w poszukiwaniu nowych koncepcji kształcenia kadr oficerskich, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 67 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Jurzysta", title = "Edukacja kulturalna w poszukiwaniu nowych koncepcji kształcenia kadr oficerskich", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "67 - 72" }
-
Wychowanie jako forma działania politycznego w koncepcjach obozu narodowego przed I wojną światowąs. 73 - 86CZYSTY TEKST
Witold Wojdyło, Wychowanie jako forma działania politycznego w koncepcjach obozu narodowego przed I wojną światową, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 73 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Wojdyło", title = "Wychowanie jako forma działania politycznego w koncepcjach obozu narodowego przed I wojną światową", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "73 - 86" }
-
Związek Harcerstwa Polskiego w latach 1944-1950 : ciągłość czy zmiana?s. 87 - 96CZYSTY TEKST
Julian Kwiek, Związek Harcerstwa Polskiego w latach 1944-1950 : ciągłość czy zmiana?, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 87 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Julian Kwiek", title = "Związek Harcerstwa Polskiego w latach 1944-1950 : ciągłość czy zmiana?", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "87 - 96" }
-
Subkultury (podkultury) młodzieżowe i ich funkcjonowanie w wojskus. 97 - 106CZYSTY TEKST
Grzegorz Rowiński, Subkultury (podkultury) młodzieżowe i ich funkcjonowanie w wojsku , Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 97 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Rowiński", title = "Subkultury (podkultury) młodzieżowe i ich funkcjonowanie w wojsku ", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "97 - 106" }
-
Obronność a edukacja obronnas. 107 - 114CZYSTY TEKST
Adam Tomaszewski, Obronność a edukacja obronna , Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 107 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Tomaszewski", title = "Obronność a edukacja obronna ", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "107 - 114" }
-
Aspiracje edukacyjne i ich badanies. 115 - 126CZYSTY TEKST
Kazimierz Żegnałek, Aspiracje edukacyjne i ich badanie, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 115 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Żegnałek", title = "Aspiracje edukacyjne i ich badanie", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "115 - 126" }
-
Kształcić czy wychowywać? : dylematy demokratycznego wychowanias. 127 - 136CZYSTY TEKST
Krzysztof Glass, Kształcić czy wychowywać? : dylematy demokratycznego wychowania, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Glass", title = "Kształcić czy wychowywać? : dylematy demokratycznego wychowania", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "127 - 136" }
-
Hipertekst jako narzędzie poznawczes. 137 - 144CZYSTY TEKST
Bronisław Siemieniecki, Hipertekst jako narzędzie poznawcze, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Siemieniecki", title = "Hipertekst jako narzędzie poznawcze", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "137 - 144" }
-
Sieci globalne w nauce i kulturzes. 145 - 161CZYSTY TEKST
Włodzisław Duch, Sieci globalne w nauce i kulturze , Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 145 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzisław Duch", title = "Sieci globalne w nauce i kulturze ", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "145 - 161" }
-
Ogólnocywilizacyjny kontekst edukacji dorosłychs. 163 - 170CZYSTY TEKST
Ludmila N. Lesochina, Ogólnocywilizacyjny kontekst edukacji dorosłych, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 163 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Ludmila N. Lesochina", title = "Ogólnocywilizacyjny kontekst edukacji dorosłych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "163 - 170" }
-
Szkolnictwo polonijne w Afryce Południowejs. 171 - 182CZYSTY TEKST
Arkadiusz Żukowski, Szkolnictwo polonijne w Afryce Południowej , Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 171 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Żukowski", title = "Szkolnictwo polonijne w Afryce Południowej ", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "171 - 182" }
-
"Dwa tajne biura 2 Korpusu", Kazimierz Zamorski, Londyn 1990 : [recenzja]s. 183 - 185CZYSTY TEKST
Andrzej Chodubski, Kazimierz Zamorski, "Dwa tajne biura 2 Korpusu", Kazimierz Zamorski, Londyn 1990 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 183 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Chodubski, Kazimierz Zamorski", title = ""Dwa tajne biura 2 Korpusu", Kazimierz Zamorski, Londyn 1990 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "183 - 185" }
-
"Polityka a wychowanie: szkice z dziejów wychowania społecznego w Polsce", Grzegorz Radomski, Toruń 1994 : [recenzja]s. 185 - 187CZYSTY TEKST
Grzegorz Radomski, Andrzej Wojtas, "Polityka a wychowanie: szkice z dziejów wychowania społecznego w Polsce", Grzegorz Radomski, Toruń 1994 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 185 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Radomski, Andrzej Wojtas", title = ""Polityka a wychowanie: szkice z dziejów wychowania społecznego w Polsce", Grzegorz Radomski, Toruń 1994 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "185 - 187" }
-
"Naucz swoje dziecko myśleć", Edward de Bono, Warszawa 1994 : [recenzja]s. 187 - 188CZYSTY TEKST
Anna Bula, Edward de Bono, "Naucz swoje dziecko myśleć", Edward de Bono, Warszawa 1994 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 187 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bula, Edward de Bono", title = ""Naucz swoje dziecko myśleć", Edward de Bono, Warszawa 1994 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "187 - 188" }
-
"Edukacja międzykulturowa: w kręgu potrzeb, oczekiwań i stereotypów", red. J. Nikitorowicz, Białystok 1995 : [recenzja]s. 189 - 191CZYSTY TEKST
J. Nikitorowicz, Ewa Romanowska, "Edukacja międzykulturowa: w kręgu potrzeb, oczekiwań i stereotypów", red. J. Nikitorowicz, Białystok 1995 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 189 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " J. Nikitorowicz, Ewa Romanowska", title = ""Edukacja międzykulturowa: w kręgu potrzeb, oczekiwań i stereotypów", red. J. Nikitorowicz, Białystok 1995 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "189 - 191" }
-
"Multimedia u progu technologii XXI wieku", Bernd Steinbrikn, Toruń 1995 : [recenzja]s. 191CZYSTY TEKST
Wojciech Lewandowski, Bernd Steinbrikn, "Multimedia u progu technologii XXI wieku", Bernd Steinbrikn, Toruń 1995 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 191
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Lewandowski, Bernd Steinbrikn", title = ""Multimedia u progu technologii XXI wieku", Bernd Steinbrikn, Toruń 1995 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "191" }
-
"Polska 1980-1981: od euforii do szoku : studium historyczno-politologiczne", Karol Boromeusz Janowski, Toruń 1995 : [recenzja]s. 191 - 193CZYSTY TEKST
Karol Boromeusz Jankowski, Czesław Mojsiewicz, "Polska 1980-1981: od euforii do szoku : studium historyczno-politologiczne", Karol Boromeusz Janowski, Toruń 1995 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 191 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Boromeusz Jankowski, Czesław Mojsiewicz", title = ""Polska 1980-1981: od euforii do szoku : studium historyczno-politologiczne", Karol Boromeusz Janowski, Toruń 1995 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "191 - 193" }
-
"Andragogika w Drugiej Rzeczypospolitej: warunki rozwoju - problematyka - koncepcje", Agnieszka Stopińska-Pająk, Katowice 1994 : [recenzja]s. 193 - 195CZYSTY TEKST
Jan Hellwig, Agnieszka Stopińska-Pająk, "Andragogika w Drugiej Rzeczypospolitej: warunki rozwoju - problematyka - koncepcje", Agnieszka Stopińska-Pająk, Katowice 1994 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 193 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Hellwig, Agnieszka Stopińska-Pająk", title = ""Andragogika w Drugiej Rzeczypospolitej: warunki rozwoju - problematyka - koncepcje", Agnieszka Stopińska-Pająk, Katowice 1994 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "193 - 195" }
-
Pedagogika ogólna: tradycja - teraźniejszość - nowe wyzwanias. 197 - 199CZYSTY TEKST
Przemysław Lemańczyk, Pedagogika ogólna: tradycja - teraźniejszość - nowe wyzwania, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 197 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Lemańczyk", title = "Pedagogika ogólna: tradycja - teraźniejszość - nowe wyzwania", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "197 - 199" }
-
Rok '95s. 201 - 205CZYSTY TEKST
Józef Półturzycki, Rok '95, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 3, s. 201 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Półturzycki", title = "Rok '95", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 3", pages = "201 - 205" }