-
Czego jeszcze nie wiemy o nauczaniu literatury polskiej? : tekst literacki na lekcji języka polskiego jako obcego / Marzenna Cyzman.s. 91 - 101CZYSTY TEKST
Marzenna Cyzman, Czego jeszcze nie wiemy o nauczaniu literatury polskiej? : tekst literacki na lekcji języka polskiego jako obcego / Marzenna Cyzman., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 4 (56), s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Marzenna Cyzman", title = "Czego jeszcze nie wiemy o nauczaniu literatury polskiej? : tekst literacki na lekcji języka polskiego jako obcego / Marzenna Cyzman.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 4 (56)", pages = "91 - 101" }
-
Overcharged emotion : internet dating, negotiation and emotion / Henrik Fürst.s. 125 - 133CZYSTY TEKST
Henrik Fürst, Overcharged emotion : internet dating, negotiation and emotion / Henrik Fürst., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 4 (56), s. 125 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Henrik Fürst", title = "Overcharged emotion : internet dating, negotiation and emotion / Henrik Fürst.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 4 (56)", pages = "125 - 133" }
-
Rynkowe zawłaszczenie koncepcji Illicha : utowarowienie sieci edukacyjnych / Paweł Rudnicki.s. 151 - 171CZYSTY TEKST
Paweł Rudnicki, Rynkowe zawłaszczenie koncepcji Illicha : utowarowienie sieci edukacyjnych / Paweł Rudnicki., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 4 (56), s. 151 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Rudnicki", title = "Rynkowe zawłaszczenie koncepcji Illicha : utowarowienie sieci edukacyjnych / Paweł Rudnicki.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 4 (56)", pages = "151 - 171" }
-
Między centralizacją a autonomią - neoliberalne reformy edukacji w Holandii / Dobrochna Hildebrandt-Wypych.s. 75 - 90CZYSTY TEKST
Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Między centralizacją a autonomią - neoliberalne reformy edukacji w Holandii / Dobrochna Hildebrandt-Wypych., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 4 (56), s. 75 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Dobrochna Hildebrandt-Wypych", title = "Między centralizacją a autonomią - neoliberalne reformy edukacji w Holandii / Dobrochna Hildebrandt-Wypych.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 4 (56)", pages = "75 - 90" }
-
Alibi niskich zarobków : o wysokiej randze bezinteresowności w ideologii zawodowej nauczycieli / Piotr Stańczyk.s. 43 - 63CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, Alibi niskich zarobków : o wysokiej randze bezinteresowności w ideologii zawodowej nauczycieli / Piotr Stańczyk., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 4 (56), s. 43 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "Alibi niskich zarobków : o wysokiej randze bezinteresowności w ideologii zawodowej nauczycieli / Piotr Stańczyk.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 4 (56)", pages = "43 - 63" }
-
Pełnienie roli nauczyciela - dominujące tendencje : (na przykładzie małopolskich nauczycieli) / Grażyna Kosiba.s. 27 - 42CZYSTY TEKST
Grażyna Kosiba, Pełnienie roli nauczyciela - dominujące tendencje : (na przykładzie małopolskich nauczycieli) / Grażyna Kosiba., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 4 (56), s. 27 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Kosiba", title = "Pełnienie roli nauczyciela - dominujące tendencje : (na przykładzie małopolskich nauczycieli) / Grażyna Kosiba.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 4 (56)", pages = "27 - 42" }
-
Międzynarodowe seminarium "Cross Border. Innovative tools and methods in career guidance and counseling". Euroguidance Network, Budapeszt, 17-18 maja 2011 / Aneta Słowik.s. 175 - 180CZYSTY TEKST
Aneta Słowik, Międzynarodowe seminarium "Cross Border. Innovative tools and methods in career guidance and counseling". Euroguidance Network, Budapeszt, 17-18 maja 2011 / Aneta Słowik., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 4 (56), s. 175 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Słowik", title = "Międzynarodowe seminarium "Cross Border. Innovative tools and methods in career guidance and counseling". Euroguidance Network, Budapeszt, 17-18 maja 2011 / Aneta Słowik.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 4 (56)", pages = "175 - 180" }
-
"Założenia znam z…" - czyli o kreowaniu opinii nauczycieli na temat przemian kształcenia specjalnego / Zenon Gajdzica.s. 65 - 73CZYSTY TEKST
Zenon Gajdzica, "Założenia znam z…" - czyli o kreowaniu opinii nauczycieli na temat przemian kształcenia specjalnego / Zenon Gajdzica., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 4 (56), s. 65 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Zenon Gajdzica", title = ""Założenia znam z…" - czyli o kreowaniu opinii nauczycieli na temat przemian kształcenia specjalnego / Zenon Gajdzica.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 4 (56)", pages = "65 - 73" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesław Andrukowicz, Teorie i praktyki nauczania w ujęciu komplementarnym / Wiesław Andrukowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 4 (56), s. 7 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukowicz", title = "Teorie i praktyki nauczania w ujęciu komplementarnym / Wiesław Andrukowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 4 (56)", pages = "7 - 26" }
-
Poczucie koherencji a postrzeganie wybranych aspektów studiowania / Iwona Werner, Małgorzata Piorunek.s. 105 - 123CZYSTY TEKST
Iwona Werner, Małgorzata Piorunek, Poczucie koherencji a postrzeganie wybranych aspektów studiowania / Iwona Werner, Małgorzata Piorunek., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 4 (56), s. 105 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Werner, Małgorzata Piorunek", title = "Poczucie koherencji a postrzeganie wybranych aspektów studiowania / Iwona Werner, Małgorzata Piorunek.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 4 (56)", pages = "105 - 123" }
-
Masowe kształcenie na poziomie wyższym w kontekście rynku pracy / Ryszard Borowicz.s. 137 - 149CZYSTY TEKST
Ryszard Borowicz, Masowe kształcenie na poziomie wyższym w kontekście rynku pracy / Ryszard Borowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 4 (56), s. 137 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Borowicz", title = "Masowe kształcenie na poziomie wyższym w kontekście rynku pracy / Ryszard Borowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 4 (56)", pages = "137 - 149" }