-
"Dyskursy współczesnej edukacji nauczycielskiej", Henryk Mizerek, Olsztyn 1999 : [recenzja] / Bogusława Dorota Gołębniak.s. 97 - 100CZYSTY TEKST
Bogusława Dorota Gołębniak, Henryk Mizerek, "Dyskursy współczesnej edukacji nauczycielskiej", Henryk Mizerek, Olsztyn 1999 : [recenzja] / Bogusława Dorota Gołębniak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 97 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusława Dorota Gołębniak, Henryk Mizerek", title = ""Dyskursy współczesnej edukacji nauczycielskiej", Henryk Mizerek, Olsztyn 1999 : [recenzja] / Bogusława Dorota Gołębniak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "97 - 100" }
-
Szkoła jako agenda socjalizacji ról płciowych : przegląd badań / Mariola Chomczyńska-Miliszkiewicz.s. 31 - 47CZYSTY TEKST
Mariola Chomczyńska-Miliszkiewicz, Szkoła jako agenda socjalizacji ról płciowych : przegląd badań / Mariola Chomczyńska-Miliszkiewicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 31 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Chomczyńska-Miliszkiewicz", title = "Szkoła jako agenda socjalizacji ról płciowych : przegląd badań / Mariola Chomczyńska-Miliszkiewicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "31 - 47" }
-
"Prawa nauki. Przegląd zagadnień metodologicznych i filozoficznych", Władysław Krajewski, Warszawa 1998 : [recenzja] / Wojciech Słomski.s. 101 - 104CZYSTY TEKST
Władysław Krajewski, Wojciech Słomski, "Prawa nauki. Przegląd zagadnień metodologicznych i filozoficznych", Władysław Krajewski, Warszawa 1998 : [recenzja] / Wojciech Słomski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 101 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Krajewski, Wojciech Słomski", title = ""Prawa nauki. Przegląd zagadnień metodologicznych i filozoficznych", Władysław Krajewski, Warszawa 1998 : [recenzja] / Wojciech Słomski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "101 - 104" }
-
Legitymizacja nauki w ponowoczesności / Wiesław Andrukowicz.s. 7 - 19CZYSTY TEKST
Wiesław Andrukowicz, Legitymizacja nauki w ponowoczesności / Wiesław Andrukowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukowicz", title = "Legitymizacja nauki w ponowoczesności / Wiesław Andrukowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "7 - 19" }
-
Jaką płeć ma poradnikowy dyskurs? / Edyta Zierkiewicz.s. 49 - 60CZYSTY TEKST
Edyta Zierkiewicz, Jaką płeć ma poradnikowy dyskurs? / Edyta Zierkiewicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Zierkiewicz", title = "Jaką płeć ma poradnikowy dyskurs? / Edyta Zierkiewicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "49 - 60" }
-
Przemiany w ujęciu istoty i uwarunkowań społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych / Aleksandra Maciarz.s. 77 - 81CZYSTY TEKST
Aleksandra Maciarz, Przemiany w ujęciu istoty i uwarunkowań społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych / Aleksandra Maciarz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 77 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maciarz", title = "Przemiany w ujęciu istoty i uwarunkowań społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych / Aleksandra Maciarz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "77 - 81" }
-
Edukacyjne wyzwania XXI wieku, czyli o pewnym spotkaniu elity. Ogólnopolska konferencja naukowa "Pedagogika u progu Trzeciego Tysiąclecia. Wątki zaniechane, wątki przebrzmiałe, wątki konieczne", Komitet Nauk Pedagogicznych PAN, Instytut Pedagogiki, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń, 22-23 listopada 2000 r. / Sławomir Futyma, Zbigniew Rudnicki.s. 85 - 93CZYSTY TEKST
Sławomir Futyma, Zbigniew Rudnicki, Edukacyjne wyzwania XXI wieku, czyli o pewnym spotkaniu elity. Ogólnopolska konferencja naukowa "Pedagogika u progu Trzeciego Tysiąclecia. Wątki zaniechane, wątki przebrzmiałe, wątki konieczne", Komitet Nauk Pedagogicznych PAN, Instytut Pedagogiki, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń, 22-23 listopada 2000 r. / Sławomir Futyma, Zbigniew Rudnicki., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Futyma, Zbigniew Rudnicki", title = "Edukacyjne wyzwania XXI wieku, czyli o pewnym spotkaniu elity. Ogólnopolska konferencja naukowa "Pedagogika u progu Trzeciego Tysiąclecia. Wątki zaniechane, wątki przebrzmiałe, wątki konieczne", Komitet Nauk Pedagogicznych PAN, Instytut Pedagogiki, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń, 22-23 listopada 2000 r. / Sławomir Futyma, Zbigniew Rudnicki.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "85 - 93" }
-
Badania etnograficzne w edukacji / Krzysztof Rubacha.s. 21 - 29CZYSTY TEKST
Krzysztof Rubacha, Badania etnograficzne w edukacji / Krzysztof Rubacha., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 21 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Rubacha", title = "Badania etnograficzne w edukacji / Krzysztof Rubacha.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "21 - 29" }
-
Spór o odpowiedzialność : implikacje pedagogiczne / Joanna M. Michalak.s. 63 - 73CZYSTY TEKST
Joanna M. Michalak, Spór o odpowiedzialność : implikacje pedagogiczne / Joanna M. Michalak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna M. Michalak", title = "Spór o odpowiedzialność : implikacje pedagogiczne / Joanna M. Michalak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "63 - 73" }