-
Promocja kultury - kultura promocjis. 7 - 25CZYSTY TEKST
Wiesław Andrukiewicz, Promocja kultury - kultura promocji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 7 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukiewicz", title = "Promocja kultury - kultura promocji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "7 - 25" }
-
Ruch restrukturyzacji w szkolnictwie amerykańskim - reforma oddolna?s. 27 - 46CZYSTY TEKST
Eugenia Potulicka, Ruch restrukturyzacji w szkolnictwie amerykańskim - reforma oddolna? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 27 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Potulicka", title = "Ruch restrukturyzacji w szkolnictwie amerykańskim - reforma oddolna? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "27 - 46" }
-
Od kultur uczenia się do kultur edukayjnych : wartości i sądy w badaniach pedagogicznych oraz w pracy nad postępami w kształcenius. 47 - 58CZYSTY TEKST
Gert Biesta, Od kultur uczenia się do kultur edukayjnych : wartości i sądy w badaniach pedagogicznych oraz w pracy nad postępami w kształceniu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Gert Biesta", title = "Od kultur uczenia się do kultur edukayjnych : wartości i sądy w badaniach pedagogicznych oraz w pracy nad postępami w kształceniu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "47 - 58" }
-
(Trans)formacja struktur doświadczenia, wiedzy, działania w sytuacji poradniczejs. 59 - 73CZYSTY TEKST
Alicja Kargulowa, (Trans)formacja struktur doświadczenia, wiedzy, działania w sytuacji poradniczej, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 59 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kargulowa", title = "(Trans)formacja struktur doświadczenia, wiedzy, działania w sytuacji poradniczej", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "59 - 73" }
-
Modele refleksyjnego uczenia sięs. 75 - 90CZYSTY TEKST
Anna Perkowska-Klejman, Modele refleksyjnego uczenia się , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 75 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Perkowska-Klejman", title = "Modele refleksyjnego uczenia się ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "75 - 90" }
-
Dwa ujęcia działającej jednostki a rozumienie zagadnienia wyborów ścieżek edukacyjnychs. 91 - 106CZYSTY TEKST
Marek Zaremba, Dwa ujęcia działającej jednostki a rozumienie zagadnienia wyborów ścieżek edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 91 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Zaremba", title = "Dwa ujęcia działającej jednostki a rozumienie zagadnienia wyborów ścieżek edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "91 - 106" }
-
Marzenia współczesnych kobiet w równych okrsach rozwojowychs. 109 - 136CZYSTY TEKST
Alina Kałużna-Wielobów, Marzenia współczesnych kobiet w równych okrsach rozwojowych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 109 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Kałużna-Wielobów", title = "Marzenia współczesnych kobiet w równych okrsach rozwojowych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "109 - 136" }
-
Szkoła wyższa jako nowoczesna organizacjas. 139 - 154CZYSTY TEKST
Seweryn Cichoń, Szkoła wyższa jako nowoczesna organizacja , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 139 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Seweryn Cichoń", title = "Szkoła wyższa jako nowoczesna organizacja ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "139 - 154" }
-
"Working with Street Children : An Approach Explored", Abdrew Williams, London 2011 : [recenzja]s. 157 - 159CZYSTY TEKST
Renata Gardian-Miałkowska, Andrew Williams, "Working with Street Children : An Approach Explored", Abdrew Williams, London 2011 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 157 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Gardian-Miałkowska, Andrew Williams", title = ""Working with Street Children : An Approach Explored", Abdrew Williams, London 2011 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "157 - 159" }