-
Sokratejskie pytanie, wyobraźnia narracyjna i światowe obywatelstwos. 7 - 20CZYSTY TEKST
Maria Reut, Sokratejskie pytanie, wyobraźnia narracyjna i światowe obywatelstwo , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Reut", title = "Sokratejskie pytanie, wyobraźnia narracyjna i światowe obywatelstwo ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "7 - 20" }
-
Obywatelstwo w strategii kształcenia ustawicznego Unii Europejskiej - wsparcie uczestnictwa w demokracji czy rozwój kapitału ludzkiego?s. 21 - 37CZYSTY TEKST
Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Obywatelstwo w strategii kształcenia ustawicznego Unii Europejskiej - wsparcie uczestnictwa w demokracji czy rozwój kapitału ludzkiego?, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 21 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Dobrochna Hildebrandt-Wypych", title = "Obywatelstwo w strategii kształcenia ustawicznego Unii Europejskiej - wsparcie uczestnictwa w demokracji czy rozwój kapitału ludzkiego?", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "21 - 37" }
-
Całożyciowe uczenie się drogą do inkluzji społecznej : nieco rozważań krytycznychs. 39 - 53CZYSTY TEKST
Anna Pluskota, Monika Staszewicz, Całożyciowe uczenie się drogą do inkluzji społecznej : nieco rozważań krytycznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 39 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pluskota, Monika Staszewicz", title = "Całożyciowe uczenie się drogą do inkluzji społecznej : nieco rozważań krytycznych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "39 - 53" }
-
Aplikacja teorii współzależności społecznej w perspektywie edukacyjnejs. 55 - 66CZYSTY TEKST
Anna Krajewska, Aplikacja teorii współzależności społecznej w perspektywie edukacyjnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska", title = "Aplikacja teorii współzależności społecznej w perspektywie edukacyjnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "55 - 66" }
-
Cztery poziomy refleksyjności studentóws. 69 - 78CZYSTY TEKST
Anna Perkowska-Klejman, Cztery poziomy refleksyjności studentów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 69 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Perkowska-Klejman", title = "Cztery poziomy refleksyjności studentów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "69 - 78" }
-
Potencjał kariery studentów kierunków i specjalności informatologicznychs. 79 - 90CZYSTY TEKST
Marzena Świgoń, Potencjał kariery studentów kierunków i specjalności informatologicznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Świgoń", title = "Potencjał kariery studentów kierunków i specjalności informatologicznych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "79 - 90" }
-
Studia w doświadczeniu pedagogicznym absolwentów pedagogikis. 91 - 106CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, Studia w doświadczeniu pedagogicznym absolwentów pedagogiki , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 91 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając", title = "Studia w doświadczeniu pedagogicznym absolwentów pedagogiki ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "91 - 106" }
-
Spór o edukację wyższą w perspektywie teorii dóbr pozycjonalnychs. 109 - 130CZYSTY TEKST
Łukasz Stankiewicz, Spór o edukację wyższą w perspektywie teorii dóbr pozycjonalnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 109 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Stankiewicz", title = "Spór o edukację wyższą w perspektywie teorii dóbr pozycjonalnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "109 - 130" }
-
Poza prywatne i publiczne w dyskusji o edukacji wyższej (i nie tylko)s. 131 - 144CZYSTY TEKST
Oskar Szwabowski, Poza prywatne i publiczne w dyskusji o edukacji wyższej (i nie tylko), Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 131 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Oskar Szwabowski", title = "Poza prywatne i publiczne w dyskusji o edukacji wyższej (i nie tylko)", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "131 - 144" }
-
"Urządzanie młodzieży : studium analityczno-krytyczne", Helena Ostrowicka, Kraków 2012 : [recenzja]s. 147 - 151CZYSTY TEKST
Magdalena Archacka, Helena Ostrowicka, "Urządzanie młodzieży : studium analityczno-krytyczne", Helena Ostrowicka, Kraków 2012 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 147 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Archacka, Helena Ostrowicka", title = ""Urządzanie młodzieży : studium analityczno-krytyczne", Helena Ostrowicka, Kraków 2012 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "147 - 151" }