-
O szkole poza kulturową rzeczywistością : wprowadzenie do rozmowys. 7 - 37CZYSTY TEKST
Robert Kwaśnica, O szkole poza kulturową rzeczywistością : wprowadzenie do rozmowy , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 7 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kwaśnica", title = "O szkole poza kulturową rzeczywistością : wprowadzenie do rozmowy ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "7 - 37" }
-
Zmiana sposobu funkcjonowania dziecka a gotowość szkolna : analiza w kontekśie koncepcji Lwa S. Wygotskiegos. 39 - 58CZYSTY TEKST
Błażej Smykowski, Zmiana sposobu funkcjonowania dziecka a gotowość szkolna : analiza w kontekśie koncepcji Lwa S. Wygotskiego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 39 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Błażej Smykowski", title = "Zmiana sposobu funkcjonowania dziecka a gotowość szkolna : analiza w kontekśie koncepcji Lwa S. Wygotskiego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "39 - 58" }
-
Wychowanie a etyka podpowiedzialnościs. 59 - 70CZYSTY TEKST
Małgorzata Kunicka, Wychowanie a etyka podpowiedzialności, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 59 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Wychowanie a etyka podpowiedzialności", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "59 - 70" }
-
Konteksty refleksyności współczesnych rodzicóws. 71 - 82CZYSTY TEKST
Marta Wiatr, Konteksty refleksyności współczesnych rodziców , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wiatr", title = "Konteksty refleksyności współczesnych rodziców ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "71 - 82" }
-
Infomacje zwrotne w szkole : pespektywa nauczycieli i ucznióws. 85 - 100CZYSTY TEKST
Olga Bąk, Infomacje zwrotne w szkole : pespektywa nauczycieli i uczniów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 85 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Bąk", title = "Infomacje zwrotne w szkole : pespektywa nauczycieli i uczniów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "85 - 100" }
-
Szkoła jako źródło sytuacji trudnychs. 101 - 112CZYSTY TEKST
Barbara Leśniak, Szkoła jako źródło sytuacji trudnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 101 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Leśniak", title = "Szkoła jako źródło sytuacji trudnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "101 - 112" }
-
Kontrola i technologia - kontrola technologii : przypadek świata sportus. 113 - 135CZYSTY TEKST
Przemysław Nosal, Kontrola i technologia - kontrola technologii : przypadek świata sportu, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 113 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Nosal", title = "Kontrola i technologia - kontrola technologii : przypadek świata sportu", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "113 - 135" }
-
Psychologiczna analiza konstruktu zazdrościs. 139 - 150CZYSTY TEKST
Agnieszka Lasota, Rafał Adamciów, Psychologiczna analiza konstruktu zazdrości , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 139 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lasota, Rafał Adamciów", title = "Psychologiczna analiza konstruktu zazdrości ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "139 - 150" }
-
Pogłoski o śmierci edukacji krytycznej okazały się mocno przesadzones. 153 - 161CZYSTY TEKST
Małgorzata Zielińska, Piotr Kwzan, Domonik Krzymiński, Pogłoski o śmierci edukacji krytycznej okazały się mocno przesadzone , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 153 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Zielińska, Piotr Kwzan, Domonik Krzymiński", title = "Pogłoski o śmierci edukacji krytycznej okazały się mocno przesadzone ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "153 - 161" }
-
"Lifelong Learning and Everyday Life - Methodological and Theoretical Approaches. Roskilde International Summer School for PhD Students", Roskilde University, Denmark, 11-14.08.2015s. 163 - 166CZYSTY TEKST
Ewa A. Rozkosz, "Lifelong Learning and Everyday Life - Methodological and Theoretical Approaches. Roskilde International Summer School for PhD Students", Roskilde University, Denmark, 11-14.08.2015, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 163 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa A. Rozkosz", title = ""Lifelong Learning and Everyday Life - Methodological and Theoretical Approaches. Roskilde International Summer School for PhD Students", Roskilde University, Denmark, 11-14.08.2015", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "163 - 166" }
-
"Edukacyjne problemy współczesności", Mirosław J. Szymański, Kraków - Warszawa 2014 : [recenzja]s. 169 - 175CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Mirosław J. Szymański, "Edukacyjne problemy współczesności", Mirosław J. Szymański, Kraków - Warszawa 2014 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 169 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg, Mirosław J. Szymański", title = ""Edukacyjne problemy współczesności", Mirosław J. Szymański, Kraków - Warszawa 2014 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "169 - 175" }