-
Action Research with Teachers : Children's Participation and Educators' Professional Developments. 9 - 33CZYSTY TEKST
Katarzyna Gawlik, Action Research with Teachers : Children's Participation and Educators' Professional Development, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2022 / Numer 1 (91), s. 9 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Gawlik", title = "Action Research with Teachers : Children's Participation and Educators' Professional Development", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2022 / Numer 1 (91)", pages = "9 - 33" }
-
Intergenerational Encounters : A Service-Learning Module for Postgraduate University Studentss. 35 - 53CZYSTY TEKST
Donata Puntil, Gisele Dias, Carolina Kralj, Patricia A. Zunszain, Intergenerational Encounters : A Service-Learning Module for Postgraduate University Students , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2022 / Numer 1 (91), s. 35 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Donata Puntil, Gisele Dias, Carolina Kralj, Patricia A. Zunszain", title = "Intergenerational Encounters : A Service-Learning Module for Postgraduate University Students ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2022 / Numer 1 (91)", pages = "35 - 53" }
-
From Stories about Living to Living the Stories : Composing a Collective Idea of Home in an Independent Living Projects. 55 - 74CZYSTY TEKST
Antonella Cuppari, From Stories about Living to Living the Stories : Composing a Collective Idea of Home in an Independent Living Project , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2022 / Numer 1 (91), s. 55 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Antonella Cuppari", title = "From Stories about Living to Living the Stories : Composing a Collective Idea of Home in an Independent Living Project ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2022 / Numer 1 (91)", pages = "55 - 74" }
-
Re-Encountering Oneself : The MoltiMe Theatre Experiences. 75 - 89CZYSTY TEKST
Dalila Raccagni, Elena Sarzilla, Re-Encountering Oneself : The MoltiMe Theatre Experience , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2022 / Numer 1 (91), s. 75 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Dalila Raccagni, Elena Sarzilla", title = "Re-Encountering Oneself : The MoltiMe Theatre Experience ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2022 / Numer 1 (91)", pages = "75 - 89" }
-
Różnica między człowiekiem a zwierzęciem w percepcji dzieci w wieku przedszkolnyms. 91 - 111CZYSTY TEKST
Tomasz Nowicki, Różnica między człowiekiem a zwierzęciem w percepcji dzieci w wieku przedszkolnym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2022 / Numer 1 (91), s. 91 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Nowicki", title = "Różnica między człowiekiem a zwierzęciem w percepcji dzieci w wieku przedszkolnym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2022 / Numer 1 (91)", pages = "91 - 111" }
-
Rola wywiadu w procesie badawczym - metodologiczny kontekst zróżnicowanias. 113 - 131CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, Rola wywiadu w procesie badawczym - metodologiczny kontekst zróżnicowania , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2022 / Numer 1 (91), s. 113 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając", title = "Rola wywiadu w procesie badawczym - metodologiczny kontekst zróżnicowania ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2022 / Numer 1 (91)", pages = "113 - 131" }
-
Wspomnienie o bell hooks (1952-2021)s. 135 - 143CZYSTY TEKST
Aneta Ostaszewska, Katarzyna Szumlewicz, Wspomnienie o bell hooks (1952-2021), Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2022 / Numer 1 (91), s. 135 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Ostaszewska, Katarzyna Szumlewicz", title = "Wspomnienie o bell hooks (1952-2021)", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2022 / Numer 1 (91)", pages = "135 - 143" }
-
Profesor Irena Wojnar (1924-2021)s. 147 - 149CZYSTY TEKST
Agnieszka Piejka, Profesor Irena Wojnar (1924-2021), Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2022 / Numer 1 (91), s. 147 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Piejka", title = "Profesor Irena Wojnar (1924-2021)", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2022 / Numer 1 (91)", pages = "147 - 149" }