-
Wyzwania XXI wiekus. 1 - 2CZYSTY TEKST
Jerzy Kalisiak, Wyzwania XXI wieku, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2002 / Numer 3, s. 1 - 2
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Kalisiak", title = "Wyzwania XXI wieku", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2002 / Numer 3", pages = "1 - 2" }
-
CI Warszawa : technologia w centrum uwagi ; prezentacja e-learning ; znamienici goście ; tylko WSZ/POU ; byliśmy wszędzies. 2 - 3CZYSTY TEKST
Marta Grzelak, CI Warszawa : technologia w centrum uwagi ; prezentacja e-learning ; znamienici goście ; tylko WSZ/POU ; byliśmy wszędzie, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2002 / Numer 3, s. 2 - 3
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Grzelak", title = "CI Warszawa : technologia w centrum uwagi ; prezentacja e-learning ; znamienici goście ; tylko WSZ/POU ; byliśmy wszędzie", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2002 / Numer 3", pages = "2 - 3" }
-
CI Legnica : 10 lat na rzecz Dolnego Śląskas. 3 - 4CZYSTY TEKST
Beata Szymańska, CI Legnica : 10 lat na rzecz Dolnego Śląska, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2002 / Numer 3, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Szymańska", title = "CI Legnica : 10 lat na rzecz Dolnego Śląska", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2002 / Numer 3", pages = "3 - 4" }
-
CI Kraków : z dziennika koordynatoras. 4CZYSTY TEKST
Maja Jaworska, CI Kraków : z dziennika koordynatora, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2002 / Numer 3, s. 4
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Jaworska", title = "CI Kraków : z dziennika koordynatora", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2002 / Numer 3", pages = "4" }
-
Fenomen markis. 5 - 8CZYSTY TEKST
Klemens P. Białecki, Fenomen marki, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2002 / Numer 3, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Klemens P. Białecki", title = "Fenomen marki", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2002 / Numer 3", pages = "5 - 8" }
-
Reklama i dzieckos. 8 - 11CZYSTY TEKST
Dorota Kalisz, Reklama i dziecko, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2002 / Numer 3, s. 8 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Kalisz", title = "Reklama i dziecko", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2002 / Numer 3", pages = "8 - 11" }
-
Trudna sztuka motywowanias. 12 - 14CZYSTY TEKST
Agnieszka Knap-Stefaniuk, Trudna sztuka motywowania, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2002 / Numer 3, s. 12 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Knap-Stefaniuk", title = "Trudna sztuka motywowania", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2002 / Numer 3", pages = "12 - 14" }
-
Negocjacje w procesie rekrutacjis. 15 - 19CZYSTY TEKST
Magdalena Modlibowska, Negocjacje w procesie rekrutacji, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2002 / Numer 3, s. 15 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Modlibowska", title = "Negocjacje w procesie rekrutacji", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2002 / Numer 3", pages = "15 - 19" }
-
Obszary funkcjonalne Banku Regionalnegos. 20 - 24CZYSTY TEKST
Robert Pitera, Obszary funkcjonalne Banku Regionalnego, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2002 / Numer 3, s. 20 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Pitera", title = "Obszary funkcjonalne Banku Regionalnego", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2002 / Numer 3", pages = "20 - 24" }