-
Myślenie wizualno-przestrzenne : szansą czy przeszkodą w edukacji twórczejs. 3 - 18CZYSTY TEKST
Wiesława Limont, Myślenie wizualno-przestrzenne : szansą czy przeszkodą w edukacji twórczej , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 3 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Limont", title = "Myślenie wizualno-przestrzenne : szansą czy przeszkodą w edukacji twórczej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "3 - 18" }
-
Technika i emancypacja - w perspektywie edukacyjnejs. 19 - 35CZYSTY TEKST
Halina Rotkiewicz, Technika i emancypacja - w perspektywie edukacyjnej , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 19 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Rotkiewicz", title = "Technika i emancypacja - w perspektywie edukacyjnej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "19 - 35" }
-
Racjonalność współczesnej metodologii badań edukacyjnychs. 37 - 50CZYSTY TEKST
Andrzej Bogaj, Racjonalność współczesnej metodologii badań edukacyjnych , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Bogaj", title = "Racjonalność współczesnej metodologii badań edukacyjnych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "37 - 50" }
-
Alternatywy i artefakty edukacji bogatejs. 51 - 64CZYSTY TEKST
Aleksander Nalaskowski, Alternatywy i artefakty edukacji bogatej , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Nalaskowski", title = "Alternatywy i artefakty edukacji bogatej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "51 - 64" }
-
Edukacja jako istotny czynnik interweniujący w zjawisko ubóstwas. 65 - 77CZYSTY TEKST
Danuta Zalewska, Edukacja jako istotny czynnik interweniujący w zjawisko ubóstwa , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 65 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Zalewska", title = "Edukacja jako istotny czynnik interweniujący w zjawisko ubóstwa ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "65 - 77" }
-
O dziecięcej samotnościs. 79 - 89CZYSTY TEKST
Maria Szczepska-Pustkowska, O dziecięcej samotności , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 79 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Szczepska-Pustkowska", title = "O dziecięcej samotności ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "79 - 89" }
-
Nauczyciel i edukacja a dylematy normalności kulturowej człowieka : (Którędy do prawdziej paidei? Oblicza dramatu)s. 91 - 106CZYSTY TEKST
Witold Komar, Nauczyciel i edukacja a dylematy normalności kulturowej człowieka : (Którędy do prawdziej paidei? Oblicza dramatu) , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 91 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Komar", title = "Nauczyciel i edukacja a dylematy normalności kulturowej człowieka : (Którędy do prawdziej paidei? Oblicza dramatu) ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "91 - 106" }
-
Prawna i społeczna regulacja sytuacji dzieci wywodzących się z dysfunkcjonalnych rodzin niemieckichs. 107 - 116CZYSTY TEKST
Maria Meyer, Prawna i społeczna regulacja sytuacji dzieci wywodzących się z dysfunkcjonalnych rodzin niemieckich , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 107 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Meyer", title = "Prawna i społeczna regulacja sytuacji dzieci wywodzących się z dysfunkcjonalnych rodzin niemieckich ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "107 - 116" }
-
Edukacyjna refleksja nad teorią i praktyką pedagogiki opiekuńczejs. 117 - 131CZYSTY TEKST
Władysław Grądzki, Edukacyjna refleksja nad teorią i praktyką pedagogiki opiekuńczej , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 117 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Grądzki", title = "Edukacyjna refleksja nad teorią i praktyką pedagogiki opiekuńczej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "117 - 131" }
-
John Holt : klęska szkoły - rekonstrukcja edukacjis. 133 - 149CZYSTY TEKST
Roland Meighan, Hanna Zielińska, John Holt : klęska szkoły - rekonstrukcja edukacji , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 133 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Roland Meighan, Hanna Zielińska", title = "John Holt : klęska szkoły - rekonstrukcja edukacji ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "133 - 149" }
-
Zasady rekonstrukcji edukacji w ujęciu Johna Holtas. 151 - 156CZYSTY TEKST
Piotr Kwieciński, Roland Meighan, Zasady rekonstrukcji edukacji w ujęciu Johna Holta , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 151 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kwieciński, Roland Meighan", title = "Zasady rekonstrukcji edukacji w ujęciu Johna Holta ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "151 - 156" }
-
"Koniec wieku nieodpowiedzialności", Józef Kozielecki, Warszawa 1995 : [recenzja]s. 157 - 165CZYSTY TEKST
Jarosław Klebaniuk, Józef Kozielecki, "Koniec wieku nieodpowiedzialności", Józef Kozielecki, Warszawa 1995 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 157 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Klebaniuk, Józef Kozielecki", title = ""Koniec wieku nieodpowiedzialności", Józef Kozielecki, Warszawa 1995 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "157 - 165" }
-
"How and why Children Hate - a Study of Consious and Unconsious Sources", pod red. Ved Varma, London-Philadelphia 1993 : [recenzja]s. 167 - 172CZYSTY TEKST
Maria Szybisz, Ved Varma, "How and why Children Hate - a Study of Consious and Unconsious Sources", pod red. Ved Varma, London-Philadelphia 1993 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 167 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Szybisz, Ved Varma", title = ""How and why Children Hate - a Study of Consious and Unconsious Sources", pod red. Ved Varma, London-Philadelphia 1993 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "167 - 172" }
-
Nadanie doktoratu honoris causa polskiemu uczonemu.s. 173 - 174CZYSTY TEKST
Nadanie doktoratu honoris causa polskiemu uczonemu., Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 173 - 174
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Nadanie doktoratu honoris causa polskiemu uczonemu.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "173 - 174" }
-
Współczesne problemy edukacyjne na IV Światowej Konferencji na Rzecz Kobiet, Pekin 1995s. 175 - 192CZYSTY TEKST
Elżbieta Kalinowska, Współczesne problemy edukacyjne na IV Światowej Konferencji na Rzecz Kobiet, Pekin 1995 , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 175 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Kalinowska", title = "Współczesne problemy edukacyjne na IV Światowej Konferencji na Rzecz Kobiet, Pekin 1995 ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "175 - 192" }
-
Kobiety wzmacniają i zmieniają szkołęs. 193 - 199CZYSTY TEKST
Hanna Zielińska, Kobiety wzmacniają i zmieniają szkołę , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 193 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Zielińska", title = "Kobiety wzmacniają i zmieniają szkołę ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "193 - 199" }
-
Kanadyjski program dla dzieci wyjątkowo uzdolnionychs. 201 - 210CZYSTY TEKST
Krystyna Nowak-Fabrykowski, Kanadyjski program dla dzieci wyjątkowo uzdolnionych , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 201 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Nowak-Fabrykowski", title = "Kanadyjski program dla dzieci wyjątkowo uzdolnionych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "201 - 210" }
-
Powroty do istoty procesów edukacyjnych w źródłach myśli pedagogicznej Kazimierza Sośnickiego w 110 rocznicę urodzins. 211 - 227CZYSTY TEKST
Kazimierz Moroz, Powroty do istoty procesów edukacyjnych w źródłach myśli pedagogicznej Kazimierza Sośnickiego w 110 rocznicę urodzin , Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 211 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Moroz", title = "Powroty do istoty procesów edukacyjnych w źródłach myśli pedagogicznej Kazimierza Sośnickiego w 110 rocznicę urodzin ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "211 - 227" }
-
Nagroda Wydziału I PAN.s. 229CZYSTY TEKST
Nagroda Wydziału I PAN., Forum Oświatowe, 1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15), s. 229
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Nagroda Wydziału I PAN.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1996 / Tom 8 / Numer 1-2(14-15)", pages = "229" }