-
Profesor Stefan Wołoszyn (1911-2004)s. 5 - 9CZYSTY TEKST
Halina Rotkiewicz, Profesor Stefan Wołoszyn (1911-2004) , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 5 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Rotkiewicz", title = "Profesor Stefan Wołoszyn (1911-2004) ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "5 - 9" }
-
Poziom umiejętności czytania uczniów szkół podstawowychs. 11 - 30CZYSTY TEKST
Anna Brzezińska, Poziom umiejętności czytania uczniów szkół podstawowych , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 11 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Brzezińska", title = "Poziom umiejętności czytania uczniów szkół podstawowych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "11 - 30" }
-
Zróżnicowanie poziomu umiejętności czytania u uczniów szkół podstawowych : grupy ryzyka trudności szkolnychs. 31 - 45CZYSTY TEKST
Anna Brzezińska, Zróżnicowanie poziomu umiejętności czytania u uczniów szkół podstawowych : grupy ryzyka trudności szkolnych , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 31 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Brzezińska", title = "Zróżnicowanie poziomu umiejętności czytania u uczniów szkół podstawowych : grupy ryzyka trudności szkolnych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "31 - 45" }
-
(Prze)moc uczenia sięs. 47 - 61CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska, (Prze)moc uczenia się , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 47 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska", title = "(Prze)moc uczenia się ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "47 - 61" }
-
Rozmowa z perspektywy nauczyciela i ucznias. 63 - 78CZYSTY TEKST
Ewa Bochno, Rozmowa z perspektywy nauczyciela i ucznia , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 63 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Bochno", title = "Rozmowa z perspektywy nauczyciela i ucznia ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "63 - 78" }
-
O fenomenie niektórych kłopotliwych spotkań nauczyciela i ucznia czyli m.in. o problemie technologicznej pedagogiki oraz o problemie prawdy zawartej w wiedzy nauczycielskiejs. 79 - 96CZYSTY TEKST
Adela Kożyczkowska, Sylwester Zielka, O fenomenie niektórych kłopotliwych spotkań nauczyciela i ucznia czyli m.in. o problemie technologicznej pedagogiki oraz o problemie prawdy zawartej w wiedzy nauczycielskiej , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 79 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Adela Kożyczkowska, Sylwester Zielka", title = "O fenomenie niektórych kłopotliwych spotkań nauczyciela i ucznia czyli m.in. o problemie technologicznej pedagogiki oraz o problemie prawdy zawartej w wiedzy nauczycielskiej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "79 - 96" }
-
Horyzonty myślenia nauczycieli o własnych kwalifikacjachs. 97 - 114CZYSTY TEKST
Magda Grygierek, Horyzonty myślenia nauczycieli o własnych kwalifikacjach , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 97 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Magda Grygierek", title = "Horyzonty myślenia nauczycieli o własnych kwalifikacjach ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "97 - 114" }
-
Etyczne aspekty dys(a)kredytacji pedagogiki w szkołach wyższychs. 115 - 134CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Etyczne aspekty dys(a)kredytacji pedagogiki w szkołach wyższych , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 115 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Etyczne aspekty dys(a)kredytacji pedagogiki w szkołach wyższych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "115 - 134" }
-
Kultura organizacyjna szkołys. 135 - 154CZYSTY TEKST
Mariola Bardziejewska, Kultura organizacyjna szkoły , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 135 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Bardziejewska", title = "Kultura organizacyjna szkoły ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "135 - 154" }
-
Nauczanie aktywne w świetle teorii działania komunikacyjnego Jürgena Habermasa i współczesnych teorii komunikacjis. 155 - 178CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, Nauczanie aktywne w świetle teorii działania komunikacyjnego Jürgena Habermasa i współczesnych teorii komunikacji , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 155 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski", title = "Nauczanie aktywne w świetle teorii działania komunikacyjnego Jürgena Habermasa i współczesnych teorii komunikacji ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "155 - 178" }
-
Nauczanie instruktażowe wspomagane komputerems. 179 - 196CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, Nauczanie instruktażowe wspomagane komputerem , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 179 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski", title = "Nauczanie instruktażowe wspomagane komputerem ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "179 - 196" }
-
"Psychologia różnic indywidualnych", red. Magdalena Marszal-Wiśniewska, Tatiana Klonowicz, Małgorzata Fajkowska-Stanik, Gdańsk 2003 : [recenzja]s. 197 - 200CZYSTY TEKST
Małgorzata Fajkowska-Stanik, Tatiana Klonowicz, Magdalena Marszal-Wiśniewska, Kazimierz Wieczorkowski, "Psychologia różnic indywidualnych", red. Magdalena Marszal-Wiśniewska, Tatiana Klonowicz, Małgorzata Fajkowska-Stanik, Gdańsk 2003 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 197 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Fajkowska-Stanik, Tatiana Klonowicz, Magdalena Marszal-Wiśniewska, Kazimierz Wieczorkowski", title = ""Psychologia różnic indywidualnych", red. Magdalena Marszal-Wiśniewska, Tatiana Klonowicz, Małgorzata Fajkowska-Stanik, Gdańsk 2003 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "197 - 200" }
-
"Dzieci i młodzież wobec agresji i przemocy", red. A. Brzezińska, E. Hornowska, Warszawa 2004 : [recenzja]s. 200 - 203CZYSTY TEKST
Anna Brzezińska, Elżbieta Hornowska, Katarzyna Kaliszewska, "Dzieci i młodzież wobec agresji i przemocy", red. A. Brzezińska, E. Hornowska, Warszawa 2004 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 200 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Brzezińska, Elżbieta Hornowska, Katarzyna Kaliszewska", title = ""Dzieci i młodzież wobec agresji i przemocy", red. A. Brzezińska, E. Hornowska, Warszawa 2004 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "200 - 203" }
-
"Rozwój pamięci w dzieciństwie", Maria Jagodzińska, Gdańsk 2003 : [recenzja]s. 203 - 206CZYSTY TEKST
Maria Jagodzińska, Kazimierz Wieczorkowski, "Rozwój pamięci w dzieciństwie", Maria Jagodzińska, Gdańsk 2003 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 203 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jagodzińska, Kazimierz Wieczorkowski", title = ""Rozwój pamięci w dzieciństwie", Maria Jagodzińska, Gdańsk 2003 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "203 - 206" }
-
"Historia wychowania", T. 1 : "Do Wielkiej Rewolucji Francuskiej", Stanisław Litak, Kraków 2004 : [recenzja]s. 206 - 210CZYSTY TEKST
Łucja Kabzińska, Stanisław Litak, "Historia wychowania", T. 1 : "Do Wielkiej Rewolucji Francuskiej", Stanisław Litak, Kraków 2004 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2004 / Tom 16 / Numer 2(31), s. 206 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Łucja Kabzińska, Stanisław Litak", title = ""Historia wychowania", T. 1 : "Do Wielkiej Rewolucji Francuskiej", Stanisław Litak, Kraków 2004 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2004 / Tom 16 / Numer 2(31)", pages = "206 - 210" }