-
Obszary poznania i możliwości badania procesów afektywnych w pedagogices. 5 - 16CZYSTY TEKST
Teresa Borowska, Obszary poznania i możliwości badania procesów afektywnych w pedagogice , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 5 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Borowska", title = "Obszary poznania i możliwości badania procesów afektywnych w pedagogice ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "5 - 16" }
-
Depresja pedagogiczna i jej językowy wyrazs. 17 - 27CZYSTY TEKST
Jadwiga Mizińska, Depresja pedagogiczna i jej językowy wyraz , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 17 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Mizińska", title = "Depresja pedagogiczna i jej językowy wyraz ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "17 - 27" }
-
Potrzeba kształcenia do wolności i nadziei w praktyce edukacyjno-wychowawczejs. 29 - 38CZYSTY TEKST
Wojciech Kułak, Potrzeba kształcenia do wolności i nadziei w praktyce edukacyjno-wychowawczej , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kułak", title = "Potrzeba kształcenia do wolności i nadziei w praktyce edukacyjno-wychowawczej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "29 - 38" }
-
Istota i znaczenie macierzyństwa w tradycji psychoanalizy feministycznejs. 39 - 46CZYSTY TEKST
Joanna Ostrouch-Kowalska, Istota i znaczenie macierzyństwa w tradycji psychoanalizy feministycznej , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 39 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Ostrouch-Kowalska", title = "Istota i znaczenie macierzyństwa w tradycji psychoanalizy feministycznej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "39 - 46" }
-
"Fartuchowce" i strażacy - czyli płeć w elementarzus. 47 - 64CZYSTY TEKST
Iwona Chmura-Rutkowska, "Fartuchowce" i strażacy - czyli płeć w elementarzu , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 47 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Chmura-Rutkowska", title = ""Fartuchowce" i strażacy - czyli płeć w elementarzu ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "47 - 64" }
-
Główne tendencje w badaniach nad konsekwencjami bezrobocias. 65 - 83CZYSTY TEKST
Elżbieta Łuczak, Agnieszka Wiśniewska-Czaja, Główne tendencje w badaniach nad konsekwencjami bezrobocia , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 65 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Łuczak, Agnieszka Wiśniewska-Czaja", title = "Główne tendencje w badaniach nad konsekwencjami bezrobocia ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "65 - 83" }
-
Przemiany w placówkach resocjalizacyjnych po 1990 rokus. 85 - 90CZYSTY TEKST
Adam Szecówka, Przemiany w placówkach resocjalizacyjnych po 1990 roku , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 85 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Szecówka", title = "Przemiany w placówkach resocjalizacyjnych po 1990 roku ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "85 - 90" }
-
Metodologiczne rozważania nad fragmentem z badań społecznej akceptacji kształcenia powszechnegos. 91 - 110CZYSTY TEKST
Barbara Walasek, Metodologiczne rozważania nad fragmentem z badań społecznej akceptacji kształcenia powszechnego , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 91 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Walasek", title = "Metodologiczne rozważania nad fragmentem z badań społecznej akceptacji kształcenia powszechnego ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "91 - 110" }
-
Toruńscy maturzyści w sytuacji koniecznego wyboru - plany młodzieży oraz ich realizacjas. 111 - 124CZYSTY TEKST
Ryszard Borowicz, Elżbieta Brukarzewicz, Toruńscy maturzyści w sytuacji koniecznego wyboru - plany młodzieży oraz ich realizacja , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 111 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Borowicz, Elżbieta Brukarzewicz", title = "Toruńscy maturzyści w sytuacji koniecznego wyboru - plany młodzieży oraz ich realizacja ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "111 - 124" }
-
Kompetencja komunikacyjna nauczycieli i uczniów warunkiem demokratyzacji życia szkołys. 125 - 137CZYSTY TEKST
Elżbieta Wołodźko, Kompetencja komunikacyjna nauczycieli i uczniów warunkiem demokratyzacji życia szkoły , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 125 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Wołodźko", title = "Kompetencja komunikacyjna nauczycieli i uczniów warunkiem demokratyzacji życia szkoły ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "125 - 137" }
-
Metody reprezentacji wiedzy pedagogicznej dla potrzeb komputerowego przetwarzania w procesie kształcenia aktywnegos. 139 - 156CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, Metody reprezentacji wiedzy pedagogicznej dla potrzeb komputerowego przetwarzania w procesie kształcenia aktywnego , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 139 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski", title = "Metody reprezentacji wiedzy pedagogicznej dla potrzeb komputerowego przetwarzania w procesie kształcenia aktywnego ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "139 - 156" }
-
Tożsamość człowiekas. 157 - 162CZYSTY TEKST
Zbigniew Zaborowski, Tożsamość człowieka , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 157 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Zaborowski", title = "Tożsamość człowieka ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "157 - 162" }
-
Zapobieganie problemowym zachowanioms. 163 - 182CZYSTY TEKST
Saud al-Ghaith, Anthony Biglan, Patricia Brennan, Sharon L. Foster, Sylwia Grzegorzewska, Bogusław Śliwerski, Linna Wang, Zapobieganie problemowym zachowaniom , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 163 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Saud al-Ghaith, Anthony Biglan, Patricia Brennan, Sharon L. Foster, Sylwia Grzegorzewska, Bogusław Śliwerski, Linna Wang", title = "Zapobieganie problemowym zachowaniom ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "163 - 182" }
-
"Ekspresja syndromu gotowości anorektycznej u dziewcząt w stadium adolescencji", Beata Ziółkowska, Poznań 2001 : [recenzja]s. 183 - 188CZYSTY TEKST
Julita Wojciechowska, Beata Ziółkowska, "Ekspresja syndromu gotowości anorektycznej u dziewcząt w stadium adolescencji", Beata Ziółkowska, Poznań 2001 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 183 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Julita Wojciechowska, Beata Ziółkowska", title = ""Ekspresja syndromu gotowości anorektycznej u dziewcząt w stadium adolescencji", Beata Ziółkowska, Poznań 2001 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "183 - 188" }
-
"Mit o szkole jako miejscu "wszechstronnego rozwoju" ucznia", Maria Dudzikowa, Kraków 2001 : [recenzja]s. 189 - 193CZYSTY TEKST
Karolina Appelt, Maria Dudzikowa, "Mit o szkole jako miejscu "wszechstronnego rozwoju" ucznia", Maria Dudzikowa, Kraków 2001 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 189 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Appelt, Maria Dudzikowa", title = ""Mit o szkole jako miejscu "wszechstronnego rozwoju" ucznia", Maria Dudzikowa, Kraków 2001 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "189 - 193" }
-
"Szkoła i społeczeństwo", Walter Feinberg, Jonas F. Soltis, tł. K. Kruszewski, Warszawa 2000 : [recenzja]s. 195 - 197CZYSTY TEKST
Walter Feinberg, Krzysztof Kruszewski, Jonas F. Soltis, Kazimierz Wieczorkowski, "Szkoła i społeczeństwo", Walter Feinberg, Jonas F. Soltis, tł. K. Kruszewski, Warszawa 2000 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 195 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Walter Feinberg, Krzysztof Kruszewski, Jonas F. Soltis, Kazimierz Wieczorkowski", title = ""Szkoła i społeczeństwo", Walter Feinberg, Jonas F. Soltis, tł. K. Kruszewski, Warszawa 2000 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "195 - 197" }
-
"Style nauczania", Gary D. Fenstermacher, Jonas F. Soltis, tł. K. Kruszewski, Warszawa 2000 : [recenzja]s. 198 - 201CZYSTY TEKST
Gary D. Fenstermacher, Krzysztof Kruszewski, Jonas F. Soltis, Kazimierz Wieczorkowski, "Style nauczania", Gary D. Fenstermacher, Jonas F. Soltis, tł. K. Kruszewski, Warszawa 2000 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 2(27), s. 198 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Gary D. Fenstermacher, Krzysztof Kruszewski, Jonas F. Soltis, Kazimierz Wieczorkowski", title = ""Style nauczania", Gary D. Fenstermacher, Jonas F. Soltis, tł. K. Kruszewski, Warszawa 2000 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 2(27)", pages = "198 - 201" }