-
System władz szkolnych w Królestwie Polskim - organizacja i ramy prawne / Dariusz Szewczuk.s. 45 - 57CZYSTY TEKST
Dariusz Szewczuk, System władz szkolnych w Królestwie Polskim - organizacja i ramy prawne / Dariusz Szewczuk., Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 45 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Szewczuk", title = "System władz szkolnych w Królestwie Polskim - organizacja i ramy prawne / Dariusz Szewczuk.", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "45 - 57" }
-
Idea szkoły wyznaniowej w Polsce międzywojennej jako wyraz nauki społecznej Watykanu / Joanna Bugajska-Więcławska.s. 59 - 67CZYSTY TEKST
Joanna Bugajska-Więcławska, Idea szkoły wyznaniowej w Polsce międzywojennej jako wyraz nauki społecznej Watykanu / Joanna Bugajska-Więcławska., Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 59 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bugajska-Więcławska", title = "Idea szkoły wyznaniowej w Polsce międzywojennej jako wyraz nauki społecznej Watykanu / Joanna Bugajska-Więcławska.", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "59 - 67" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Wróbel-Lipowa, Wstęp / Krystyna Wróbel-Lipowa., Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Wróbel-Lipowa", title = "Wstęp / Krystyna Wróbel-Lipowa.", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Mariusz Ausz, Szkoły pijarskie w Opolu Lubelskim / Mariusz Ausz., Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 11 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Ausz", title = "Szkoły pijarskie w Opolu Lubelskim / Mariusz Ausz.", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "11 - 25" }
-
Paradygmat planowania lekcji próbnej z historii / Krystyna Wróbel-Lipowa, Bogusław Wachowicz.s. 97 - 107CZYSTY TEKST
Krystyna Wróbel-Lipowa, Bogusław Wachowicz, Paradygmat planowania lekcji próbnej z historii / Krystyna Wróbel-Lipowa, Bogusław Wachowicz., Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 97 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Wróbel-Lipowa, Bogusław Wachowicz", title = "Paradygmat planowania lekcji próbnej z historii / Krystyna Wróbel-Lipowa, Bogusław Wachowicz.", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "97 - 107" }
-
Kształcenie i wychowanie starszych synów Stanisława Kostki Zamoyskiego XII Ordynata na Zamościu / Krystyna Wróbel-Lipowa.s. 27 - 43CZYSTY TEKST
Krystyna Wróbel-Lipowa, Kształcenie i wychowanie starszych synów Stanisława Kostki Zamoyskiego XII Ordynata na Zamościu / Krystyna Wróbel-Lipowa., Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 27 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Wróbel-Lipowa", title = "Kształcenie i wychowanie starszych synów Stanisława Kostki Zamoyskiego XII Ordynata na Zamościu / Krystyna Wróbel-Lipowa.", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "27 - 43" }
-
Test blokowo-sekwencyjny w nauczaniu i uczeniu się historii / Bogusław Wachowicz.s. 109 - 123CZYSTY TEKST
Bogusław Wachowicz, Test blokowo-sekwencyjny w nauczaniu i uczeniu się historii / Bogusław Wachowicz., Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 109 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Wachowicz", title = "Test blokowo-sekwencyjny w nauczaniu i uczeniu się historii / Bogusław Wachowicz.", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "109 - 123" }
-
Ideologiczne uwarunkowania pracy nauczycieli w szkołach podstwowych w Polsce w latach 1971-1989 / Zbigniew Osiński.s. 69 - 86CZYSTY TEKST
Zbigniew Osiński, Ideologiczne uwarunkowania pracy nauczycieli w szkołach podstwowych w Polsce w latach 1971-1989 / Zbigniew Osiński., Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 69 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Osiński", title = "Ideologiczne uwarunkowania pracy nauczycieli w szkołach podstwowych w Polsce w latach 1971-1989 / Zbigniew Osiński.", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "69 - 86" }
-
Bohater i antybohater - zmiany kreteriów oceniających i wartościujących młodzieży wobec postaci historycznych / Joanna Bugajska-Więcławska.s. 125 - 140CZYSTY TEKST
Joanna Bugajska-Więcławska, Bohater i antybohater - zmiany kreteriów oceniających i wartościujących młodzieży wobec postaci historycznych / Joanna Bugajska-Więcławska., Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 125 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bugajska-Więcławska", title = "Bohater i antybohater - zmiany kreteriów oceniających i wartościujących młodzieży wobec postaci historycznych / Joanna Bugajska-Więcławska.", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "125 - 140" }
-
Cele nauczania historii w programach szkolnych pierwszych lat II Rzeczypospolitej / Krystyna Wróbel-Lipowa.s. 89 - 96CZYSTY TEKST
Krystyna Wróbel-Lipowa, Cele nauczania historii w programach szkolnych pierwszych lat II Rzeczypospolitej / Krystyna Wróbel-Lipowa., Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 89 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Wróbel-Lipowa", title = "Cele nauczania historii w programach szkolnych pierwszych lat II Rzeczypospolitej / Krystyna Wróbel-Lipowa.", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "89 - 96" }