-
Niedostosowanie społeczne – pojęcia i rodzajes. 7 - 14CZYSTY TEKST
Marzena Jakubek, Joanna Leśniak, Niedostosowanie społeczne – pojęcia i rodzaje, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 2(5), s. 7 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Jakubek, Joanna Leśniak", title = "Niedostosowanie społeczne – pojęcia i rodzaje", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 2(5)", pages = "7 - 14" }
-
Mała szkoła jako wielka sprawa – i szansa – edukacjis. 15 - 52CZYSTY TEKST
Marek Rembierz, Mała szkoła jako wielka sprawa – i szansa – edukacji, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 2(5), s. 15 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rembierz", title = "Mała szkoła jako wielka sprawa – i szansa – edukacji", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 2(5)", pages = "15 - 52" }
-
Niepełnosprawność intelektualna – terminologia i obecne ujęcias. 53 - 63CZYSTY TEKST
Marzena Jakubek, Joanna Leśniak, Niepełnosprawność intelektualna – terminologia i obecne ujęcia, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 2(5), s. 53 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Jakubek, Joanna Leśniak", title = "Niepełnosprawność intelektualna – terminologia i obecne ujęcia", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 2(5)", pages = "53 - 63" }
-
Sprawności przydatne w sytuacjach dnia codziennego uczniów Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Sosnowcus. 67 - 92CZYSTY TEKST
Iwona Durek, Sprawności przydatne w sytuacjach dnia codziennego uczniów Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Sosnowcu, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 2(5), s. 67 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Durek", title = "Sprawności przydatne w sytuacjach dnia codziennego uczniów Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Sosnowcu", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 2(5)", pages = "67 - 92" }
-
Niepowodzenia szkolne w perspektywie uczniów. Badania pilotażowes. 95 - 111CZYSTY TEKST
Magdalena Mułyk, Niepowodzenia szkolne w perspektywie uczniów. Badania pilotażowe, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 2(5), s. 95 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Mułyk", title = "Niepowodzenia szkolne w perspektywie uczniów. Badania pilotażowe", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 2(5)", pages = "95 - 111" }
-
Państwo w państwie, czyli kategoria przestrzeni w więzienius. 112 - 121CZYSTY TEKST
Katarzyna Majewska, Beata Nowak, Piotr Okraska, Natalia Stępień, Państwo w państwie, czyli kategoria przestrzeni w więzieniu, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 2(5), s. 112 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Majewska, Beata Nowak, Piotr Okraska, Natalia Stępień", title = "Państwo w państwie, czyli kategoria przestrzeni w więzieniu", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 2(5)", pages = "112 - 121" }
-
Świat w oczach dziecka, dziecko w oczach dorosłegos. 122 - 132CZYSTY TEKST
Klaudia Woźniak, Aleksandra Wróbel, Paulina Wrzeszcz, Świat w oczach dziecka, dziecko w oczach dorosłego, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 2(5), s. 122 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Woźniak, Aleksandra Wróbel, Paulina Wrzeszcz", title = "Świat w oczach dziecka, dziecko w oczach dorosłego", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 2(5)", pages = "122 - 132" }
-
Moja droga do siebie: W perspektywie narracji humanistyki współczesnejs. 135 - 144CZYSTY TEKST
Tomasz Karpiński, Moja droga do siebie: W perspektywie narracji humanistyki współczesnej, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 2(5), s. 135 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Karpiński", title = "Moja droga do siebie: W perspektywie narracji humanistyki współczesnej", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 2(5)", pages = "135 - 144" }