-
Juliusz Starzyński (Lwów 28.II.1906 - Warszawa 11.XII.1974).s. 359CZYSTY TEKST
Juliusz Starzyński (Lwów 28.II.1906 - Warszawa 11.XII.1974)., Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 359
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Juliusz Starzyński (Lwów 28.II.1906 - Warszawa 11.XII.1974).", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "359" }
-
Jeszcze o sali gotyckiej w domu przy Rynku Głównym 17 w Krakowies. 361 - 365CZYSTY TEKST
Leszek Kajzer, Jeszcze o sali gotyckiej w domu przy Rynku Głównym 17 w Krakowie , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 361 - 365
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Kajzer", title = "Jeszcze o sali gotyckiej w domu przy Rynku Głównym 17 w Krakowie ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "361 - 365" }
-
Problem wzoru w przedstawieniu "Chrystus w otchłani" krakowskiego poliptyku Wita Stoszas. 366 - 372CZYSTY TEKST
Anna Ziomecka, Problem wzoru w przedstawieniu "Chrystus w otchłani" krakowskiego poliptyku Wita Stosza , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 366 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Ziomecka", title = "Problem wzoru w przedstawieniu "Chrystus w otchłani" krakowskiego poliptyku Wita Stosza ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "366 - 372" }
-
Problem proweniencji ołtarza Matki Boskiej Bolesnej w katedrze na Wawelus. 373 - 386CZYSTY TEKST
Maria Otto-Michałowska, Problem proweniencji ołtarza Matki Boskiej Bolesnej w katedrze na Wawelu , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 373 - 386
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Otto-Michałowska", title = "Problem proweniencji ołtarza Matki Boskiej Bolesnej w katedrze na Wawelu ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "373 - 386" }
-
Marmurowy ołtarz z końca w. XVI w kościele parafialnym w Zarzeczu - nieznane dzieło Jana Białegos. 387 - 392CZYSTY TEKST
Aldona Sołtysówna, Marmurowy ołtarz z końca w. XVI w kościele parafialnym w Zarzeczu - nieznane dzieło Jana Białego , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 387 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Aldona Sołtysówna", title = "Marmurowy ołtarz z końca w. XVI w kościele parafialnym w Zarzeczu - nieznane dzieło Jana Białego ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "387 - 392" }
-
Uzupełnienie do fundacji królewskiej kaplicy Wazóws. 393 - 396CZYSTY TEKST
Michał Rożek, Uzupełnienie do fundacji królewskiej kaplicy Wazów , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 393 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Rożek", title = "Uzupełnienie do fundacji królewskiej kaplicy Wazów ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "393 - 396" }
-
Sztambuch w zbiorach Lwowskiej Bibliotekis. 397 - 399CZYSTY TEKST
Janusz Maciej Michałowski, Sztambuch w zbiorach Lwowskiej Biblioteki , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 397 - 399
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Maciej Michałowski", title = "Sztambuch w zbiorach Lwowskiej Biblioteki ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "397 - 399" }
-
Ks. Stanisław Bednarski TJ jako historyk sztukis. 400 - 407CZYSTY TEKST
Jerzy Paszenda, Ks. Stanisław Bednarski TJ jako historyk sztuki , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 400 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Paszenda", title = "Ks. Stanisław Bednarski TJ jako historyk sztuki ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "400 - 407" }
-
Szkoła graficzna Rubensa. Na marginesie książki Elżbiety Budzińskiej, Szkoła graficzna Rubensa, Prace Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie nr 10. Wydawn. Uniw. Warsz., (w druku)s. 408 - 411CZYSTY TEKST
Elżbieta Budzińska, Maria Mrozińska, Szkoła graficzna Rubensa. Na marginesie książki Elżbiety Budzińskiej, Szkoła graficzna Rubensa, Prace Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie nr 10. Wydawn. Uniw. Warsz., (w druku) , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 408 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Budzińska, Maria Mrozińska", title = "Szkoła graficzna Rubensa. Na marginesie książki Elżbiety Budzińskiej, Szkoła graficzna Rubensa, Prace Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie nr 10. Wydawn. Uniw. Warsz., (w druku) ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "408 - 411" }
-
"Corpus Rubenianum Ludwig Burchard"s. 412 - 420CZYSTY TEKST
Svetlana Alpers, Juliusz A. Chrościcki, John Rupert Martin, Hans Vlieghe, "Corpus Rubenianum Ludwig Burchard" , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 412 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Svetlana Alpers, Juliusz A. Chrościcki, John Rupert Martin, Hans Vlieghe", title = ""Corpus Rubenianum Ludwig Burchard" ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "412 - 420" }
-
Watteau de Lille, czy Norblin? (Na marginesie albumu: P. Huisman, L'Aquarelle française au XVIII siècle, Paris (1968), Wyd. Bibliothèque des Arts)s. 421 - 424CZYSTY TEKST
Janusz Maciej Michałowski, Watteau de Lille, czy Norblin? (Na marginesie albumu: P. Huisman, L'Aquarelle française au XVIII siècle, Paris (1968), Wyd. Bibliothèque des Arts) , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 421 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Maciej Michałowski", title = "Watteau de Lille, czy Norblin? (Na marginesie albumu: P. Huisman, L'Aquarelle française au XVIII siècle, Paris (1968), Wyd. Bibliothèque des Arts) ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "421 - 424" }
-
List do Redakcjis. 425CZYSTY TEKST
Teresa Kmiecińska-Kaczmarek, List do Redakcji , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 425
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Kmiecińska-Kaczmarek", title = "List do Redakcji ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "425" }
-
W sprawie "Uwag" T. Kmiecińskiej-Kaczmarek do artykułu S. Stawickiego "Czy Nektarij, autor <<Tipika>> był twórcą malowideł supraślskich?"s. 425CZYSTY TEKST
Ludmiła Lebiedzińska, W sprawie "Uwag" T. Kmiecińskiej-Kaczmarek do artykułu S. Stawickiego "Czy Nektarij, autor <<Tipika>> był twórcą malowideł supraślskich?" , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 425
BIBTEX@Article{ authors = " Ludmiła Lebiedzińska", title = "W sprawie "Uwag" T. Kmiecińskiej-Kaczmarek do artykułu S. Stawickiego "Czy Nektarij, autor <<Tipika>> był twórcą malowideł supraślskich?" ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "425" }
-
Spis referatów wygłoszonych na posiedzeniach Naukowych w I półroczu 1973 roku.s. 426 - 427CZYSTY TEKST
Spis referatów wygłoszonych na posiedzeniach Naukowych w I półroczu 1973 roku., Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 426 - 427
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Spis referatów wygłoszonych na posiedzeniach Naukowych w I półroczu 1973 roku.", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "426 - 427" }
-
Wczesnobarokowy ołtarz z klasztoru sióstr Benedyktynek w Żarnowcu na Pomorzu. Monografia i problemy konserwacjis. 427 - 429CZYSTY TEKST
Joanna Szpor, Wczesnobarokowy ołtarz z klasztoru sióstr Benedyktynek w Żarnowcu na Pomorzu. Monografia i problemy konserwacji , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 427 - 429
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szpor", title = "Wczesnobarokowy ołtarz z klasztoru sióstr Benedyktynek w Żarnowcu na Pomorzu. Monografia i problemy konserwacji ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "427 - 429" }
-
Wykorzystanie danych kostiumologicznych do zmiany datowania wybranych obrazów polskich 1. poł. XVII w.s. 430 - 439CZYSTY TEKST
Anna Sieradzka, Wykorzystanie danych kostiumologicznych do zmiany datowania wybranych obrazów polskich 1. poł. XVII w. , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 430 - 439
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Sieradzka", title = "Wykorzystanie danych kostiumologicznych do zmiany datowania wybranych obrazów polskich 1. poł. XVII w. ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "430 - 439" }
-
Dwa oblicza renesansowego złotnictwa w Krakowies. 440 - 443CZYSTY TEKST
Jan Samek, Dwa oblicza renesansowego złotnictwa w Krakowie , Biuletyn Historii Sztuki, 1974 / Tom 36 / Numer 4, s. 440 - 443
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Samek", title = "Dwa oblicza renesansowego złotnictwa w Krakowie ", journal = "Biuletyn Historii Sztuki", issue = "1974 / Tom 36 / Numer 4", pages = "440 - 443" }