-
"Język nowych mediów", Lev Manovich, Warszawa 2006 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski.s. 191 - 198CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, Lev Manovich, "Język nowych mediów", Lev Manovich, Warszawa 2006 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 191 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski, Lev Manovich", title = ""Język nowych mediów", Lev Manovich, Warszawa 2006 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "191 - 198" }
-
O trudnej sztuce komunikacji międzykulturowej / Katarzyna Stankiewicz.s. 185 - 190CZYSTY TEKST
Katarzyna Stankiewicz, Jürgen Bolten, B. Andrzejewski, O trudnej sztuce komunikacji międzykulturowej / Katarzyna Stankiewicz., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 185 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Stankiewicz, Jürgen Bolten, B. Andrzejewski", title = "O trudnej sztuce komunikacji międzykulturowej / Katarzyna Stankiewicz.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "185 - 190" }
-
Rozumienie tekstu naukowego w kontekście analizy statystycznej wyników egzaminów wstępnych na studia pedagogiczne w Uniwersytecie Gdańskim / Jolanta Kruk, Grażyna Penkowska.s. 43 - 54CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Grażyna Penkowska, Rozumienie tekstu naukowego w kontekście analizy statystycznej wyników egzaminów wstępnych na studia pedagogiczne w Uniwersytecie Gdańskim / Jolanta Kruk, Grażyna Penkowska., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 43 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk, Grażyna Penkowska", title = "Rozumienie tekstu naukowego w kontekście analizy statystycznej wyników egzaminów wstępnych na studia pedagogiczne w Uniwersytecie Gdańskim / Jolanta Kruk, Grażyna Penkowska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "43 - 54" }
-
"Translation and Technology", C. K. Quah, New York 2006 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski.s. 199 - 204CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, Chiew Kin Quah, "Translation and Technology", C. K. Quah, New York 2006 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 199 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski, Chiew Kin Quah", title = ""Translation and Technology", C. K. Quah, New York 2006 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "199 - 204" }
-
Fotografia dokumentacyjna jako środek dydaktyczny / Kazimierz Wieczorkowski.s. 141 - 164CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, Fotografia dokumentacyjna jako środek dydaktyczny / Kazimierz Wieczorkowski., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 141 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski", title = "Fotografia dokumentacyjna jako środek dydaktyczny / Kazimierz Wieczorkowski.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "141 - 164" }
-
Specyficzne potrzeby społeczne uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej / Zuzanna Zbróg.s. 123 - 139CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Specyficzne potrzeby społeczne uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej / Zuzanna Zbróg., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 123 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Specyficzne potrzeby społeczne uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej / Zuzanna Zbróg.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "123 - 139" }
-
Preferencje wartości a dominujący typ racjonalności młodzieży licealnej doświadczającej przemocy / Joanna Żeromska-Charlińska.s. 89 - 102CZYSTY TEKST
Joanna Żeromska-Charlińska, Preferencje wartości a dominujący typ racjonalności młodzieży licealnej doświadczającej przemocy / Joanna Żeromska-Charlińska., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 89 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Żeromska-Charlińska", title = "Preferencje wartości a dominujący typ racjonalności młodzieży licealnej doświadczającej przemocy / Joanna Żeromska-Charlińska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "89 - 102" }
-
Dziecko jako twórca : znaczenie sztuki teatralnej dla rozwoju psychicznego dzieci i młodzieży / Lucyna Bakiera.s. 103 - 121CZYSTY TEKST
Lucyna Bakiera, Dziecko jako twórca : znaczenie sztuki teatralnej dla rozwoju psychicznego dzieci i młodzieży / Lucyna Bakiera., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 103 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Bakiera", title = "Dziecko jako twórca : znaczenie sztuki teatralnej dla rozwoju psychicznego dzieci i młodzieży / Lucyna Bakiera.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "103 - 121" }
-
Wychowanie do odpowiedzialności za własne bezpieczeństwo : o konieczności współpracy policji i szkół wyższych / Mirosław Kalinowski.s. 165 - 184CZYSTY TEKST
Mirosław Kalinowski, Wychowanie do odpowiedzialności za własne bezpieczeństwo : o konieczności współpracy policji i szkół wyższych / Mirosław Kalinowski., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 165 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kalinowski", title = "Wychowanie do odpowiedzialności za własne bezpieczeństwo : o konieczności współpracy policji i szkół wyższych / Mirosław Kalinowski.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "165 - 184" }
-
Rozwój koledżów w warunkach reformy białoruskiego systemu edukacji / Ludmiła Majsienia.s. 81 - 88CZYSTY TEKST
Ludmiła Majsienia, Rozwój koledżów w warunkach reformy białoruskiego systemu edukacji / Ludmiła Majsienia., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 81 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Ludmiła Majsienia", title = "Rozwój koledżów w warunkach reformy białoruskiego systemu edukacji / Ludmiła Majsienia.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "81 - 88" }
-
Oczekiwania studentów kierunków nauczycielskich Uniwersytetu Warszawskiego wobec kształcenia pedagogicznego : raport z badań / Magdalena Grygierek.s. 15 - 42CZYSTY TEKST
Magdalena Grygierek, Oczekiwania studentów kierunków nauczycielskich Uniwersytetu Warszawskiego wobec kształcenia pedagogicznego : raport z badań / Magdalena Grygierek., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 15 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grygierek", title = "Oczekiwania studentów kierunków nauczycielskich Uniwersytetu Warszawskiego wobec kształcenia pedagogicznego : raport z badań / Magdalena Grygierek.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "15 - 42" }
-
Wpływ reprezentacji poznawczych na poziom samooceny studentów i pracowników pedagogicznych - doświadczenia z badań / Teresa Gierok.s. 69 - 79CZYSTY TEKST
Teresa Gierok, Wpływ reprezentacji poznawczych na poziom samooceny studentów i pracowników pedagogicznych - doświadczenia z badań / Teresa Gierok., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 69 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Gierok", title = "Wpływ reprezentacji poznawczych na poziom samooceny studentów i pracowników pedagogicznych - doświadczenia z badań / Teresa Gierok.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "69 - 79" }
-
Proces Boloński w Europie : pomiędzy przeciwstawnymi trendami / Sarah Guri-Rosenblit ; tł. Agnieszka Bandura.s. 5 - 14CZYSTY TEKST
Sarah Guri-Rosenblit, Agnieszka Bandura, Proces Boloński w Europie : pomiędzy przeciwstawnymi trendami / Sarah Guri-Rosenblit ; tł. Agnieszka Bandura., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 5 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Sarah Guri-Rosenblit, Agnieszka Bandura", title = "Proces Boloński w Europie : pomiędzy przeciwstawnymi trendami / Sarah Guri-Rosenblit ; tł. Agnieszka Bandura.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "5 - 14" }
-
Zasoby emocjonalne młodzieży a prezentowane przez nią wartości / Teresa Borowska.s. 55 - 68CZYSTY TEKST
Teresa Borowska, Zasoby emocjonalne młodzieży a prezentowane przez nią wartości / Teresa Borowska., Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Borowska", title = "Zasoby emocjonalne młodzieży a prezentowane przez nią wartości / Teresa Borowska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "55 - 68" }