-
Krytyka edukacji pragmatycznej w polskiej publicystyce konserwatywnej / Tomasz Tokarz.s. 5 - 16CZYSTY TEKST
Tomasz Tokarz, Krytyka edukacji pragmatycznej w polskiej publicystyce konserwatywnej / Tomasz Tokarz., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 5 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Tokarz", title = "Krytyka edukacji pragmatycznej w polskiej publicystyce konserwatywnej / Tomasz Tokarz.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "5 - 16" }
-
System oceny jakości w bułgarskim szkolnictwie wyższym - trzy etapy zmiany / Magdalena Dybaś-Błajet.s. 39 - 52CZYSTY TEKST
Magdalena Dybaś-Błajet, System oceny jakości w bułgarskim szkolnictwie wyższym - trzy etapy zmiany / Magdalena Dybaś-Błajet., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dybaś-Błajet", title = "System oceny jakości w bułgarskim szkolnictwie wyższym - trzy etapy zmiany / Magdalena Dybaś-Błajet.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "39 - 52" }
-
Spektakl publicznego dialogu : sprawozdanie z debaty nad książką Elżbiety Matyni pt. "Demokracja performatywna" / Karol Maluchnik, Tomasz Ryś.s. 157 - 162CZYSTY TEKST
Karol Maluchnik, Tomasz Ryś, Spektakl publicznego dialogu : sprawozdanie z debaty nad książką Elżbiety Matyni pt. "Demokracja performatywna" / Karol Maluchnik, Tomasz Ryś., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 157 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Maluchnik, Tomasz Ryś", title = "Spektakl publicznego dialogu : sprawozdanie z debaty nad książką Elżbiety Matyni pt. "Demokracja performatywna" / Karol Maluchnik, Tomasz Ryś.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "157 - 162" }
-
Uczeń podczas lekcji wychowania fizycznego - zachowania utrudniające pracę nauczyciela / Maria Brudnik.s. 105 - 121CZYSTY TEKST
Maria Brudnik, Uczeń podczas lekcji wychowania fizycznego - zachowania utrudniające pracę nauczyciela / Maria Brudnik., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 105 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Brudnik", title = "Uczeń podczas lekcji wychowania fizycznego - zachowania utrudniające pracę nauczyciela / Maria Brudnik.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "105 - 121" }
-
Lingwistyczne teorie Noama Chomsky'ego w zastosowaniach komputerowych w pedagogice / Kazimierz Wieczorkowski.s. 89 - 104CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, Lingwistyczne teorie Noama Chomsky'ego w zastosowaniach komputerowych w pedagogice / Kazimierz Wieczorkowski., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 89 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski", title = "Lingwistyczne teorie Noama Chomsky'ego w zastosowaniach komputerowych w pedagogice / Kazimierz Wieczorkowski.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "89 - 104" }
-
Młodzież wobec ideologii merytokracji - pozytywna socjalizacja oszukanego pokolenia / Piotr Stańczyk.s. 17 - 38CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, Młodzież wobec ideologii merytokracji - pozytywna socjalizacja oszukanego pokolenia / Piotr Stańczyk., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 17 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "Młodzież wobec ideologii merytokracji - pozytywna socjalizacja oszukanego pokolenia / Piotr Stańczyk.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "17 - 38" }
-
Dzieci wobec stereotypów płci / Joanna Maria Garbula.s. 53 - 69CZYSTY TEKST
Joanna Maria Garbula, Dzieci wobec stereotypów płci / Joanna Maria Garbula., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 53 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Maria Garbula", title = "Dzieci wobec stereotypów płci / Joanna Maria Garbula.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "53 - 69" }
-
Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej - analiza badań przeprowadzonych wśród uczniów klas gimnazjalnych / Małgorzata Przybysz-Zaremba, Ewelina Smogorzewska.s. 123 - 140CZYSTY TEKST
Małgorzata Przybysz-Zaremba, Ewelina Smogorzewska, Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej - analiza badań przeprowadzonych wśród uczniów klas gimnazjalnych / Małgorzata Przybysz-Zaremba, Ewelina Smogorzewska., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 123 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przybysz-Zaremba, Ewelina Smogorzewska", title = "Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej - analiza badań przeprowadzonych wśród uczniów klas gimnazjalnych / Małgorzata Przybysz-Zaremba, Ewelina Smogorzewska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "123 - 140" }
-
"Poznawanie złożoności. Obliczeniowa dynamika materii umysłu i ludzkości", Klaus Mainzer, Lublin 2007 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski.s. 150 - 156CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, Klaus Mainzer, "Poznawanie złożoności. Obliczeniowa dynamika materii umysłu i ludzkości", Klaus Mainzer, Lublin 2007 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 150 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski, Klaus Mainzer", title = ""Poznawanie złożoności. Obliczeniowa dynamika materii umysłu i ludzkości", Klaus Mainzer, Lublin 2007 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "150 - 156" }
-
"Pedagogika ogólna", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Warszawa 2008 : [recenzja] / Dariusz Stępkowski.s. 141 - 149CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Teresa Hejnicka-Bezwińska, "Pedagogika ogólna", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Warszawa 2008 : [recenzja] / Dariusz Stępkowski., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 141 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski, Teresa Hejnicka-Bezwińska", title = ""Pedagogika ogólna", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Warszawa 2008 : [recenzja] / Dariusz Stępkowski.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "141 - 149" }
-
Analiza wpływu stereotypu płci w obszarze emocji na edukację emocjonalną / Aleksandra Jasielska.s. 71 - 87CZYSTY TEKST
Aleksandra Jasielska, Analiza wpływu stereotypu płci w obszarze emocji na edukację emocjonalną / Aleksandra Jasielska., Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 71 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Jasielska", title = "Analiza wpływu stereotypu płci w obszarze emocji na edukację emocjonalną / Aleksandra Jasielska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "71 - 87" }