-
Szaleciarz - zawodem przyszłości? Polski system prognozowania popytu na pracę / Joanna Nawój-Połoczańska.s. 161 - 170CZYSTY TEKST
Joanna Nawój-Połoczańska, Szaleciarz - zawodem przyszłości? Polski system prognozowania popytu na pracę / Joanna Nawój-Połoczańska., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 161 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nawój-Połoczańska", title = "Szaleciarz - zawodem przyszłości? Polski system prognozowania popytu na pracę / Joanna Nawój-Połoczańska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "161 - 170" }
-
Matematyka w ideologiach, ideologie w matematyce - badanie szkolnego funkcjonowania matematyki jako pola wytwarzania kultury / Lucyna Kopciewicz.s. 39 - 51CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Matematyka w ideologiach, ideologie w matematyce - badanie szkolnego funkcjonowania matematyki jako pola wytwarzania kultury / Lucyna Kopciewicz., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 39 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Matematyka w ideologiach, ideologie w matematyce - badanie szkolnego funkcjonowania matematyki jako pola wytwarzania kultury / Lucyna Kopciewicz.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "39 - 51" }
-
Stefana Wyszyńskiego antropologia "możliwości" : ludzka "praxis" jako płaszczyzna możliwości / Adela Kożyczkowska.s. 115 - 141CZYSTY TEKST
Adela Kożyczkowska, Stefana Wyszyńskiego antropologia "możliwości" : ludzka "praxis" jako płaszczyzna możliwości / Adela Kożyczkowska., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 115 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Adela Kożyczkowska", title = "Stefana Wyszyńskiego antropologia "możliwości" : ludzka "praxis" jako płaszczyzna możliwości / Adela Kożyczkowska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "115 - 141" }
-
Uwodzenie, cyberprzemoc oraz pornografia - wiktymizacja dziecka w wirtualnym świecie / Agata Grabowska.s. 99 - 114CZYSTY TEKST
Agata Grabowska, Uwodzenie, cyberprzemoc oraz pornografia - wiktymizacja dziecka w wirtualnym świecie / Agata Grabowska., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 99 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Grabowska", title = "Uwodzenie, cyberprzemoc oraz pornografia - wiktymizacja dziecka w wirtualnym świecie / Agata Grabowska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "99 - 114" }
-
Jak napisać i oceniać esej pedagogiczny? / Krystyna Duraj-Nowakowa.s. 185 - 187CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska, Jak napisać i oceniać esej pedagogiczny? / Krystyna Duraj-Nowakowa., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 185 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska", title = "Jak napisać i oceniać esej pedagogiczny? / Krystyna Duraj-Nowakowa.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "185 - 187" }
-
Budowanie partnerstwa pomiędzy uczelnią wyższą a szkołą : w poszukiwaniu perspektywy łączącej naukowców i praktyków / Joanna M. Michalak.s. 27 - 38CZYSTY TEKST
Joanna M. Michalak, Budowanie partnerstwa pomiędzy uczelnią wyższą a szkołą : w poszukiwaniu perspektywy łączącej naukowców i praktyków / Joanna M. Michalak., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 27 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna M. Michalak", title = "Budowanie partnerstwa pomiędzy uczelnią wyższą a szkołą : w poszukiwaniu perspektywy łączącej naukowców i praktyków / Joanna M. Michalak.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "27 - 38" }
-
Mobbing i pajdokracja - prawnokarne aspekty przemocy w szkole / Lucjan Świto.s. 79 - 98CZYSTY TEKST
Lucjan Świto, Mobbing i pajdokracja - prawnokarne aspekty przemocy w szkole / Lucjan Świto., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 79 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Lucjan Świto", title = "Mobbing i pajdokracja - prawnokarne aspekty przemocy w szkole / Lucjan Świto.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "79 - 98" }
-
Koncepcja szkoły toksycznej Clive'a Harbera / Katarzyna Smulska.s. 53 - 62CZYSTY TEKST
Katarzyna Smulska, Koncepcja szkoły toksycznej Clive'a Harbera / Katarzyna Smulska., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 53 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Smulska", title = "Koncepcja szkoły toksycznej Clive'a Harbera / Katarzyna Smulska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "53 - 62" }
-
Tajemnica wielkiej trójki Jerome Karabela, "The Chosen" / Anna Kola.s. 171 - 179CZYSTY TEKST
Anna Kola, Tajemnica wielkiej trójki Jerome Karabela, "The Chosen" / Anna Kola., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 171 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kola", title = "Tajemnica wielkiej trójki Jerome Karabela, "The Chosen" / Anna Kola.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "171 - 179" }
-
Nauczanie o Bogu jako socjalizacyjny trening nierówności płci / Lucyna Kopciewicz, Mirosław Patalon.s. 143 - 159CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Mirosław Patalon, Nauczanie o Bogu jako socjalizacyjny trening nierówności płci / Lucyna Kopciewicz, Mirosław Patalon., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 143 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz, Mirosław Patalon", title = "Nauczanie o Bogu jako socjalizacyjny trening nierówności płci / Lucyna Kopciewicz, Mirosław Patalon.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "143 - 159" }
-
Konwencjonalna rozmowa jako strategia poprawy nastroju i wyzwalania uległości / Ewa Kalecińska-Adamczyk.s. 63 - 78CZYSTY TEKST
Ewa Kalecińska-Adamczyk, Konwencjonalna rozmowa jako strategia poprawy nastroju i wyzwalania uległości / Ewa Kalecińska-Adamczyk., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 63 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kalecińska-Adamczyk", title = "Konwencjonalna rozmowa jako strategia poprawy nastroju i wyzwalania uległości / Ewa Kalecińska-Adamczyk.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "63 - 78" }
-
Pojęcia systemu teoretycznego pedagogiki Profesora Wincentego Okonia - czy wytrzymują próbę czasu? / Henryka Kwiatkowska.s. 5 - 25CZYSTY TEKST
Henryka Kwiatkowska, Pojęcia systemu teoretycznego pedagogiki Profesora Wincentego Okonia - czy wytrzymują próbę czasu? / Henryka Kwiatkowska., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 5 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Henryka Kwiatkowska", title = "Pojęcia systemu teoretycznego pedagogiki Profesora Wincentego Okonia - czy wytrzymują próbę czasu? / Henryka Kwiatkowska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "5 - 25" }
-
"Olśnienie i odwaga. Piękno jako kategoria pedagogiczna", Marta Kochanek, Radom 2007 : [recenzja] / Agnieszka Powłoka.s. 180 - 184CZYSTY TEKST
Agnieszka Powłoka, Marta Kochanek, "Olśnienie i odwaga. Piękno jako kategoria pedagogiczna", Marta Kochanek, Radom 2007 : [recenzja] / Agnieszka Powłoka., Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 180 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Powłoka, Marta Kochanek", title = ""Olśnienie i odwaga. Piękno jako kategoria pedagogiczna", Marta Kochanek, Radom 2007 : [recenzja] / Agnieszka Powłoka.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "180 - 184" }