-
Od Redakcjis. 9 - 10CZYSTY TEKST
AGnieszka Fornalczyk, Anetta Pereświet-Sołtan, Od Redakcji, Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " AGnieszka Fornalczyk, Anetta Pereświet-Sołtan", title = "Od Redakcji", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "9 - 10" }
-
«Tutoring» nauczycielski - «tutoring» rówieśniczy : aspekt etycznys. 13 - 29CZYSTY TEKST
Anna I. Brzezińska, Karolina Appelt, «Tutoring» nauczycielski - «tutoring» rówieśniczy : aspekt etyczny , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 13 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Anna I. Brzezińska, Karolina Appelt", title = "«Tutoring» nauczycielski - «tutoring» rówieśniczy : aspekt etyczny ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "13 - 29" }
-
Społeczny kontekst rozwoju : użyteczność wybranych koncepcji psychologii rozwojowej dla relacji coachingu i mentoringus. 31 - 40CZYSTY TEKST
Barbara Smorczewska, Społeczny kontekst rozwoju : użyteczność wybranych koncepcji psychologii rozwojowej dla relacji coachingu i mentoringu , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 31 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Smorczewska", title = "Społeczny kontekst rozwoju : użyteczność wybranych koncepcji psychologii rozwojowej dla relacji coachingu i mentoringu ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "31 - 40" }
-
Coaching a poczucie koherencjis. 41 - 55CZYSTY TEKST
Anna Worsztynowicz, Coaching a poczucie koherencji, Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 41 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Worsztynowicz", title = "Coaching a poczucie koherencji", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "41 - 55" }
-
Psychological Aspects of Responding to Feedback in the Coaching Processs. 57 - 72CZYSTY TEKST
Agnieszka Fornalczyk, Psychological Aspects of Responding to Feedback in the Coaching Process , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 57 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Fornalczyk", title = "Psychological Aspects of Responding to Feedback in the Coaching Process ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "57 - 72" }
-
Bariery i ograniczenia mentoringu w polskich organizacjachs. 73 - 88CZYSTY TEKST
Joanna Mesjasz, Bariery i ograniczenia mentoringu w polskich organizacjach , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 73 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Mesjasz", title = "Bariery i ograniczenia mentoringu w polskich organizacjach ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "73 - 88" }
-
Pragmatyka współcześnie stosowanych metod nauczania - uczenia sięs. 89 - 101CZYSTY TEKST
Ryszard Panfil, Pragmatyka współcześnie stosowanych metod nauczania - uczenia się , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 89 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Panfil", title = "Pragmatyka współcześnie stosowanych metod nauczania - uczenia się ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "89 - 101" }
-
Researching Teenagers' Psychosocial Needs : Implications for Educationss. 105 - 123CZYSTY TEKST
Anetta Pereświet-Sołtan, Researching Teenagers' Psychosocial Needs : Implications for Educations , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 105 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pereświet-Sołtan", title = "Researching Teenagers' Psychosocial Needs : Implications for Educations ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "105 - 123" }
-
Tutoring a czas : strukturalizacja czasu w opinii tutorów szkolnych z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnejs. 125 - 139CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutoring a czas : strukturalizacja czasu w opinii tutorów szkolnych z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnej , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 125 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Tutoring a czas : strukturalizacja czasu w opinii tutorów szkolnych z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "125 - 139" }
-
Jobcoaching - przykład dobrych praktyks. 143 - 151CZYSTY TEKST
Małgorzata A. Dobrowolska, Jobcoaching - przykład dobrych praktyk , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 143 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata A. Dobrowolska", title = "Jobcoaching - przykład dobrych praktyk ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "143 - 151" }
-
Coaching jako narzędzie wspierania talentów trenerskichs. 153 - 165CZYSTY TEKST
Joanna Mesjasz, Coaching jako narzędzie wspierania talentów trenerskich , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 153 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Mesjasz", title = "Coaching jako narzędzie wspierania talentów trenerskich ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "153 - 165" }
-
School Tutoring as a Concept and a Support Method in Student's Developments. 167 - 175CZYSTY TEKST
Ewa Drozd, Agnieszka Zembrzuska, School Tutoring as a Concept and a Support Method in Student's Development , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Drozd, Agnieszka Zembrzuska", title = "School Tutoring as a Concept and a Support Method in Student's Development ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "167 - 175" }
-
Coaching w szkole : na przykładzie Swiss Cottage Schools. 179 - 183CZYSTY TEKST
Anna Worsztynowicz, Coaching w szkole : na przykładzie Swiss Cottage School , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 179 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Worsztynowicz", title = "Coaching w szkole : na przykładzie Swiss Cottage School ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "179 - 183" }
-
"The Complete Handbook of Coaching", red. E. Cox, T. Bachkirova, D. Clutterbuck, London 2014 : [recenzja]s. 187 - 190CZYSTY TEKST
Anna Worsztynowicz, E. Cox, T. Bachkirova, D. Clutterbuck, "The Complete Handbook of Coaching", red. E. Cox, T. Bachkirova, D. Clutterbuck, London 2014 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 187 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Worsztynowicz, E. Cox, T. Bachkirova, D. Clutterbuck", title = ""The Complete Handbook of Coaching", red. E. Cox, T. Bachkirova, D. Clutterbuck, London 2014 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "187 - 190" }